{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
I en verden fyldt med distraktioner og konstant information, er evnen til at fange og fastholde opmærksomheden hos forbrugeren helt afgørende for at skabe penge på bundlinjen.
Men vi står midt i en brydningstid, hvor medielandskabet er ved at ændre sig. Det skaber et behov for at tage måden vi planlægger marketingsbudgetterne op til fornyet overvejelse.
Det vil adm. direktør i Publicis Media Cecilie Andersen og head of strategy & insights i Publicis Media Sander Svendsen gøre os klogere på til denne BUSINESSTALK.
Publicis Media har analyseret, hvordan man sikrer, at ens brand ikke blot får opmærksomhed, men også bliver i forbrugerens bevidsthed og er top of mind. For opmærksomhed er en kostbar ressource, og derfor er det vigtigt at forstå, hvordan man omsætter forbrugerens opmærksomhed til reel værdi for virksomheder.
Adm. Direktør
Publicis Media
Head of Strategy & Insight
Publicis Media
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.