Spring til indhold

Sådan forebygger og håndterer du stress

På dette webinar vil du som leder få værktøjer og inspiration til at forebygge stress hos medarbejderne og til at takle den svære samtale med medarbejderen om stress
Kursus
Webinar

Sådan forebygger og håndterer du stress

Online
Gem
Indhold

Stress kan have store menneskelige konsekvenser for den enkelte. Herudover kan stress blandt medarbejderne påvirke virksomheden i negativ retning og medføre dårlig trivsel, utilfredse medarbejdere, stort sygefravær, øget personaleomsætning og nedgang i produktivitet mv.

På webinaret sætter vi fokus på:

  • Faktorer, der stresser
  • Symptomer på stress
  • Hvordan man som leder:
    • afdækker stress hos medarbejdere
    • håndterer stress hos medarbejdere
    • sikre fastholdelse, når en medarbejder er sygemeldt med stress
    • skaber trivsel og forebygger stress

Målgruppe:

Webinaret henvender sig dig som personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder, som gerne vil have værktøjer og inspiration til at forebygge eller håndtere stress, herunder dialogen med medarbejderne om stress.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten.

 

 

Oplægsholdere

Pernille Taarup

Fagchef for HR og Ledelse

Dansk Erhverv

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.