Salgs- og leveringsbetingelser: Hvorfor er de vigtige, og hvordan får vi kunden til at acceptere dem
Webinaret giver en indføring i generel aftale- og køberet i handler mellem virksomheder, og der er således ikke tale om en gennemgang af handelsbetingelser i forbrugerforhold. Det er vigtigt at bemærke, at der tages udgangspunkt i salgs og leveringsbetingelser ved salg af fysiske varer.
Salgs- og leveringsbetingelser: Hvorfor er de vigtige, og hvordan får vi kunden til at acceptere dem
På dette webinar vil du bl.a. få en introduktion til aftale- og købelovens regler såvel som eksempler på leveringsbetingelser, der er alment brugt i visse brancher.
Endvidere vil der være fokus på, hvordan du i videst muligt omfang sikrer dig, at kunden ser og accepterer dine leveringsbetingelser.
Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs, ligesom det også vil være muligt at indsende spørgsmål i forbindelse med tilmeldingen ved at skrive spørgsmål i bemærkningsfeltet.
Målgruppe:
Kurset henvender sig til alle, der i deres virksomheder er ansvarlige for kontraktuelle forhold såsom CEO, CFO samt salgsmedarbejdere.
Du vil, efter deltagelse på dette kursus, automatisk modtage et digitalt kursusbevis direkte i din indbakke.
Læs mere om Dansk Erhvervs digitale kursusbeviser her.
Oplægsholdere

Sven Petersen
Erhvervsjuridisk fagchef
Dansk Erhverv
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.