{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
E-handlen er gradvist blevet vigtigere i svenskernes købemønster, og siden 2005 har der hvert år været en vækst i e-handlen i Sverige. I 2021 brugte svenskerne mere end 146 mia. svenske kroner på e-handel – en stigning på 20 % fra 2020. Altså ligesom i DK er e-handel “Big Business”.
I løbet af dette webinar vil Nichlas give en generel introduktion til Sverige og det svenske e-handelsmarked, herunder gennemgå nogle af de generelle krav man skal være opmærksom på, når man vil drive e-handel på det svenske marked. Slutteligt vil der være mulighed for at stille spørgsmål.
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.