{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Desværre udvikler lovgivningen sig sjældent med samme hastighed som det øvrige samfund, og medarbejdere og arbejdsgivere ender derfor ofte i en situation, hvor drømmen om at arbejde fra en tropisk palmestrand eller med udsigt til en sydeuropæisk domkirke ender med at udvikle sig til et mareridt.
Under kurset vil vi gennemgå en række af de typiske skattemæssige faldgruber i forbindelse med remote working såvel som mulighederne for at tilrettelægge en løsning, som tilgodeser medarbejderens ønske om at arbejde uden for Danmark uden samtidig at bringe arbejdsgiveren i en uhensigtsmæssig og utilsigtet situation.
Kursets anden del vil beskæftige sig med udenlandsk arbejdskraft, som kommer til Danmark – enten som selvstændige eller som medarbejdere i udenlandske virksomheder (herunder vikarbureauer).
Vi oplever en skærpet tolkning fra skattemyndighedernes side ifht. ansvar for indberetning af løn og indeholdelse af kildeskat i situationer, hvor dette tidligere typisk ikke ville forventes. Således har vi set eksempler på sager, hvor danske virksomheder, som via et dansk vikarbureau har hyret udenlandske medarbejdere, bliver gjort ansvarlige for manglende indeholdelse af dansk skat, til trods for at medarbejderne har været hyret af vikarbureauet og ikke virksomheden selv.
Vi vil gennemgå den seneste praksis på området og hjælpe jer til at identificere forhold, som I bør være særligt opmærksomme på, når I benytter jer af udenlandsk arbejdskraft.
Du vil, efter deltagelse på dette kursus, automatisk modtage et digitalt kursusbevis direkte i din indbakke.
Læs mere om Dansk Erhvervs digitale kursusbeviser her.
Director
PwC
Director
PwC
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.