Spring til indhold

SEO og AI – sådan udnytter du ChatGPT til at styrke SEO

Udforsk potentialet i ChatGPT og få omfattende viden om large language modeller og ChatGPT's funktioner. Få indsigt i fordele og ulemper og opdag hvad Google mener om AI-genererede tekster. Opnå ekspertise inden for SEO og Google Ads-strategi ved at udnytte ChatGPT til indholdsgenerering, målgruppeanalyse og søgeintention.
Event
Workshop

SEO og AI – sådan udnytter du ChatGPT til at styrke SEO

Venteliste
Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Gem
Indhold

Det gennemgår vi:

Introduktion til ChatGPT

  1. Hvad er Large Language modeller?
  2. Hvordan fungerer ChatGPT
  3. Fordele og ulemper med ChatGPT
  4. Hvad mener Google om AI genererede tekster?

Hvordan kan du bruge ChatGPT til din SEO & Google Ads strategi?

  1. Indholdsgenerering
  2. Målgruppeundersøgelse
  3. Afdæk søgeintentionen
  4. Produktbeskrivelser
  5. Kategoribeskrivelser
  6. Personalisering

 Hvor er Google og Bing på vej hen?

  1. Google Bart – search generative Experience
  2. Bing AI search - Copilot

Workshop

  1. Hvad er, og hvordan arbejder man med Prompt Engineering
  2. Sådan finder du de gode ChatGPT plugins
  3. Find eller find ikke søgeord
  4. Afdæk en søgeintention
  5. Opbyg topic clusters
  6. Læs at anvende CIDI-frameworket (Context-Instruction-Details-Input)
  7. Skriv en kategoritekst
  8. Skriv en produkttekst
  9. Arbejd med sprogformat
  10. Implementer tone of voice i et blogindlæg
  11. Prompt chaining
    1. Sådan træner du en Chat
    2. Find en målgruppe og udarbejd et budskab til målgruppen/erne
  12. SEO / Google Ads Synergi

Krav til deltagelse

  1. Medbring din egen computer
  2. Du SKAL have ChatGPT plus

Målgruppe

Workshoppen henvender sig til alle der arbejder med indholdsoptimering og søgeordsoptimering, samt search marketing. 

Oplægsholdere

Henning Madsen

CEO

InboundCPH

Læs mere
Henning Madsen har arbejdet strategisk med SEO for en række af de største danske og internationale virksomheder og organisationer gennem 25 år. Han er kendt for at formidle kompleksiteten af SEO på en simpel, energisk og humoristisk måde og går i folkemunde under navnet SEO-Henning.

Christopher Hofman Laursen

Head of SEO

InboundCPH

Læs mere
Med over to årtiers professionel erfaring inden for SEO og digital markedsføring har Christopher opbygget en betydelig ekspertise på området. Han er en hyppig taler på prominente nationale og internationale arrangementer, hvilket yderligere cementerer hans position som en førende stemme inden for branchen.

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Digitalisering & IT

Andreas Børresen

Senior forretningsudvikler