; ;

I en usikker tid, præget af fastfrysninger eller nedskæringer i marketingbudgettet, er det ofte brandingbudgettet, der står for skud.

Det virker som en gordisk knude; du skal fokusere benhårdt på det kortsigtede salg uden at give køb på branding, der sikrer jeres overlevelse på lang sigt – alt sammen uden at øge marketingbudgettet.

I webinaret gennemgår vi konkrete eksempler på, hvordan du kan lave eksperimenter, der identificerer de dele af dit low-funnel marketingbudget (salg), som du med fordel kan flytte til dit upper-funnel marketingbudget (branding) – vel at mærke uden at gå på kompromis med performance.

På den måde kan du styre dit brand igennem tider med fokus på omkostningerne og komme styrket ud på den anden side.

Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg

Fagchef for digital handel

Dansk Erhverv

Mads Ben Hur

Marketing Konsulent

Relaterede

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.