{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Vi gennemgår de nuværende regler inden for grøn markedsføring og introducerer den kommende regulering samt giver indblik i seneste praksis på området. Samtidig sætter vi fokus på, hvordan man understøtter det gode samarbejde mellem virksomheder og bureauer, når de grønne budskaber skal kommunikeres.
Markedsføring af virksomheders grønne tiltag, aktive stillingtagen og konkrete løsninger er vigtig – lige så vigtigt er det, at have styr på rammerne for den slags kommunikation. Derfor gennemgår vi de vigtigste regler for kommunikation og introducerer linjerne i de kommende regler på området.
Vi gennemgår samtidig nyeste praksis, herunder Danish Crown dommen. Samarbejdet mellem virksomheder og bureauer sættes også under lup, når vi taler ind i den særlige disciplin, som grøn markedsføring er, og hvordan man sikrer det bedst mulige samarbejde.
Hvorfor skal du deltage
Målgruppe
Kurset er målrettet de medarbejdere, som konkret arbejder med virksomheders kommercielle kommunikation – enten internt eller på bureau.
Du vil, efter deltagelse på dette kursus, automatisk modtage et digitalt kursusbevis direkte i din indbakke.
Som advokat optjener du 3 point.
Som revisor optjener du 3 OE timer
Læs mere om Dansk Erhvervs digitale kursusbeviser her.
Juridisk seniorrådgiver
Kreakom
Advokat & Fagchef for Markedsføringsret
Dansk Erhverv
Executive strategy & sustainable growth director
Dentsu
Klima og fødevarepolitiskchef
Danmarks restauranter & cafeer
Strategy & Sustainability Director
Dentsu
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.