Spring til indhold

Effektiv brug af AI i marketing: 4 cases på Børsen

Marketing er for evigt forandret, efter at AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Men hvad betyder det for dig, dit job, din karriere og din virksomhed? Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.

”Arrangementet er udsolgt, men vi afholder endnu et den 24. april”.
Se link nedenfor

Event
Seminar

AI i Marketing

Venteliste
Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Gem
Indhold

Forståelse og udnyttelse af kundedata er centrale for virksomheders markedsføring og forretningsudvikling. Seminaret har fokus på, hvordan der arbejdes med forskellige data om kunderne. Vær med til en inspirerende og lærerig dag, en unik mulighed for at netværke og bliv klogere på de digitale muligheder for din virksomhed.

Seminaret henvender sig primært til dig der er marketingchef, projektleder, digitalchef, IT-chef, service designer, UX designer, UI designer, product owner, agile team lead, forretningsudvikler – eller med en anden rolle, som arbejder med den digitale kundeoplevelse. Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med god digital brugeroplevelse, og vil gerne lære fra de bedste.

”Arrangementet er udsolgt, men vi afholder endnu et den 24. april"
MARKETING & KUNSTIG INTELLIGENS

Samarbejdspartner

  • 08.30 - 09.00

    Registrering og morgenmad

    08.30 - 09.00
  • 09.00 - 09.15

    Velkommen

    09.00 - 09.15
    Thomas Kragh

    Direktør

    Dansk Annoncørforening

  • 09.15 - 10.00

    Case 1: Spies

    09.15 - 10.00

    Implementeringen af AI i marketing, salg og kundeservice. Det første år, og læringer på vejen.

    Morten Saxnæs

    Strategy Director

    AKQA Denmark

  • 10.00 - 10.30

    Case 2: Nestlé

    10.00 - 10.30

    Søren vil fortælle om Nestlé’s rejse med AI, som har været lærerig og udfordrende. Dels har det været udfordrende, som en global corporate virksomhed, at få adgang til, at arbejde med AI tools da ansvaret og håndteringn har ligget hos IT med Legal på sidelinjen. Dels har det været en udfordring, at få kollegaer i Nestlé til, at adoptere AI i deres daglige arbejde. Søren fortæller om læringen undervejs og hvor Nestlé Nordics er idag med AI og hvordan et strukturet set-up sikrer en ansvarlig onboarding til AI.

    Søren Mohr

    AI & Media Lead

    Nestlé

  • 10.30 - 10.45

    Pause

    10.30 - 10.45
  • 10.45 - 11.15

    Case 3: Nemlig.com

    10.45 - 11.15

    En case om brug af data, AI og innovativ eksekvering til skalering af midt/upper funnel 1:1 marketing.

    Adrian Kaule

    Head of Sales, Marketing & Product/UX

    Nemlig.com

  • 11.15 - 12.00

    Case 4: Matas

    11.15 - 12.00

    AI i den personlige kundeoplevelse.

    Peter Hestbæk

    Head of Digital Sales & Marketing

    Matas

  • 12.00 - 12.30

    AI i performance marketing

    12.00 - 12.30
    Asger Storebjerg

    Managing Director

    TRANSACT

    Anders Houlberg

    SEO Tech Lead

    Transact

  • 12.30 - 13.00

    Sandwich og netværk

    12.30 - 13.00

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Digitalisering & IT

Andreas Børresen

Senior forretningsudvikler