Effektiv brug af AI i marketing: 4 cases på Børsen
”Arrangementet er udsolgt, men vi afholder endnu et den 24. april”.
Se link nedenfor
AI i Marketing
Forståelse og udnyttelse af kundedata er centrale for virksomheders markedsføring og forretningsudvikling. Seminaret har fokus på, hvordan der arbejdes med forskellige data om kunderne. Vær med til en inspirerende og lærerig dag, en unik mulighed for at netværke og bliv klogere på de digitale muligheder for din virksomhed.
Seminaret henvender sig primært til dig der er marketingchef, projektleder, digitalchef, IT-chef, service designer, UX designer, UI designer, product owner, agile team lead, forretningsudvikler – eller med en anden rolle, som arbejder med den digitale kundeoplevelse. Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med god digital brugeroplevelse, og vil gerne lære fra de bedste.
”Arrangementet er udsolgt, men vi afholder endnu et den 24. april"
MARKETING & KUNSTIG INTELLIGENS
Samarbejdspartner

-
08.30 - 09.00
Registrering og morgenmad
08.30 - 09.00 -
09.00 - 09.15
Velkommen
09.00 - 09.15Thomas Kragh
Direktør
Dansk Annoncørforening
-
09.15 - 10.00
Case 1: Spies
09.15 - 10.00Implementeringen af AI i marketing, salg og kundeservice. Det første år, og læringer på vejen.
Morten Saxnæs
Strategy Director
AKQA Denmark
-
10.00 - 10.30
Case 2: Nestlé
10.00 - 10.30Søren vil fortælle om Nestlé’s rejse med AI, som har været lærerig og udfordrende. Dels har det været udfordrende, som en global corporate virksomhed, at få adgang til, at arbejde med AI tools da ansvaret og håndteringn har ligget hos IT med Legal på sidelinjen. Dels har det været en udfordring, at få kollegaer i Nestlé til, at adoptere AI i deres daglige arbejde. Søren fortæller om læringen undervejs og hvor Nestlé Nordics er idag med AI og hvordan et strukturet set-up sikrer en ansvarlig onboarding til AI.
Søren Mohr
AI & Media Lead
Nestlé
-
10.30 - 10.45
Pause
10.30 - 10.45 -
10.45 - 11.15
Case 3: Nemlig.com
10.45 - 11.15En case om brug af data, AI og innovativ eksekvering til skalering af midt/upper funnel 1:1 marketing.
Adrian Kaule
Head of Sales, Marketing & Product/UX
Nemlig.com
-
11.15 - 12.00
Case 4: Matas
11.15 - 12.00AI i den personlige kundeoplevelse.
Peter Hestbæk
Head of Digital Sales & Marketing
Matas
-
12.00 - 12.30
AI i performance marketing
12.00 - 12.30Asger Storebjerg
Managing Director
TRANSACT
Anders Houlberg
SEO Tech Lead
Transact
-
12.30 - 13.00
Sandwich og netværk
12.30 - 13.00
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Digitalisering & IT
Andreas Børresen
Senior forretningsudvikler