; ;

Hvis du ikke har mulighed for at deltage fysisk, afholder vi samme event som et webinar den 31. januar 2024. Tilmeld dig her

Med selvbetjening som en integreret del af din omnichannelstrategi, kan du komme endnu tættere på dine kunder. De gode kunderelationer er nemlig vigtige i krisetider med hård konkurrence.

Selvom en selvbetjeningsløsning kan lyde omstændigt, er der et hav af muligheder, hvad end du vil begynde implementeringen i morgen, om tre måneder eller et år.

Hvad får du ud af at deltage?

- En introduktion til de forskellige teknologier du kan bruge som fundament til en selvbetjeningsløsning.

- Netværk med andre, der også har eller overvejer at få en selvbetjeningsløsning.

- Direkte adgang til ekspert i selvbetjeningsløsninger, Kim Schultz, med mulighed for at stille spørgsmål og få rådgivning.

Program

  • Velkomst v/ Dansk Erhverv
  • Introduktion til selvbetjening og omnichannel
  • Sådan styrker CMS og Commerce sammen selvbetjening
  • Lav nemt din hjemmeside om til en app
  • Brug selvbetjeningens data til marketing og mersalg
  • Cases
  • Fremtidens trends
  • Afrunding og spørgsmål

 

Målgruppe

Sidder du med ansvaret for eCommerce, den digitale kunderejse, hjemmeside, kundeservice eller selvbetjening?

Arbejder du eller har du et ønske om at arbejde digitalt med jeres produkt indenfor B2B, B2C eller D2C?

Så er dette oplæg lige noget for dig.

Oplægsholdere

Kim Schultz

Principal

Novataris

Relaterede

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Digital Handel

Carsten Rose Lundberg

Fagchef for digital handel
Medarbejderprofil