Få styr på købelovens regler om salg af varer til forbrugere
Få styr på købelovens regler om salg af varer til forbrugere
På online kurset vil vi blandt andet komme ind på følgende emner:
- Reklamationsretten – hvor længe kan forbrugerne klage og hvor hurtigt skal de klage
- Mangler – vi gennemgår hvornår noget er en mangel – både fysiske mangler og oplysningsmangler
- Forbrugernes rettigheder, hvis der er en mangel – hvad kan forbrugerne kræve, hvis der er en mangel ved produktet eller den digitale tjeneste
- Kan forbrugerne få erstatning, hvis et produkt lider af en mangel
I forbindelse med gennemgang af reglerne, vil der blive henvist til konkrete afgørelser fra blandt andet Forbrugerklagenævnet.
Du vil, efter deltagelse på dette kursus, automatisk modtage et digitalt kursusbevis direkte i din indbakke.
Læs mere om Dansk Erhvervs digitale kursusbeviser her.
Målgruppen for dette webinar er klageansvarlige, kundeservicechefer og andre, der arbejder med salg til forbrugere.
Oplægsholdere

Bo Dalsgaard
Fagchef for Forbrugeraftaler og Forbrugerklagesystemer
Dansk Erhverv

Martin Jørgensen
Advokat & Fagchef for Markedsføringsret
Dansk Erhverv
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.