Spring til indhold

Sådan laver du effektive kampagner – og vinder priser!

Idéer, der virker: Bliv klogere på, hvordan du transformerer din effektive markedsføringsindsats til en prisvindende case på Effie Awards Denmark.
Event
Event

Fra effektiv marketingindsats til prisvindende case (fysisk deltagelse)

Kreativitet og kommunikation, Bredgade 19E, 1260 København
Gem
Indhold

Til dette Effie Awards Denmark, Ipsos & Dansk Erhverv arrangement sætter vi fokus på kreativ effektivitet.

Tre skarpe oplægsholdere giver dig indsigter i den målbare effekt i kampagner, og hvordan du bedst muligt transformerer din effektive markedsføringsindsats til en potentielt prisvindende case.

Eventen giver dig inspiration til, hvordan man skriver en case, der fanger juryens blik.

Der aldrig har været et større behov for at vise og bevise forretningsværdien af marketing. Marketing skal ikke betragtes som en omkostning, men som en investering på lige få med investeringer i tech og operations.

Ønsker du at deltage online, skal du tilmelde dig på dette link.

  • 09.00 - 09.15

    Velkomst

    09.00 - 09.15
    Malene Birkebæk

    Adm. direktør

    Kreativitet & Kommunikation

  • 09.15 - 09.45

    Effies - Proving the value of creativity

    09.15 - 09.45

    Lars Samuelsen fortæller om, hvorfor Effies er en topprioritet for Grey Group, og hvorfor det er værd at prioritere awards med international slagkraft, som særligt belønner cases, der forbinder strategi og kreativitet som driver for effektivitet i kampagner. Uncle Grey har vundet mange priser ved både de danske og europæiske Effies.

    Til Lars oplæg bliver du klogere på:

    • Hvordan du laver en strategi for jeres kampagner og cases, så du bruger tiden bedst muligt, og får mest værdi ud din tid.
    • Hvordan man ved at prioritere de lokale Effie sætter ringe i vandet, som kan sprede sig fra de danske Effies, til de europæiske Effies til de globale Effies.
    • Hvordan Effies er blevet et stærkt kort i forhold til rekruttering af talenter og danner grundlag for bedre bureau-annoncør-samarbejder
    Lars Samuelsen

    Chief Strategy Officer & Creative Chairman

    Uncle Grey & juryforperson for Effie Awards Denmark.

  • 09.45 - 10.15

    How to win an Effie Award with a MISFIT Mindset

    09.45 - 10.15

    Adam og Alexander vil give dig indblik i ”audience first" framework fra Ipsos' MISFITS udgivelse om, hvad kreativitet betyder i reklamer, og hvordan det øger oddsene for brands succes. Med dette framework i hånden vil de gennemgå evidensen og dens sammenhæng med salg og vækst i markedsandele, samt dens forbindelse til de mest succesfulde Effie Award-vindercases (bemærk – denne keynote foregår på engelsk)

    Til dette oplæg bliver du klogere på:

    Inspiration fra de bedste Effie Awards-vindercases, hvor du lærer, hvilke typer ”audience experiences”, der adskiller vindercases fra resten af de indsendte cases.

    Adam Sheridan

    Global Head of Products

    Ipsos Creative Excellence

    Alexander Asmussen

    Creative Excellence Leader

    Ipsos Denmark

  • 10.15 - 10.45

    10 tips til den stærke Effie case

    10.15 - 10.45

    Man kan ikke skrive sig til en Effie Award, men man kan godt skrive sig ud af én. Så hvordan undgår du det? Alexander Faxø har skrevet mange prisbelønnede Effie-cases og ved, hvad der virker, og hvordan du skal gribe opgaven an. I 2023 vandt Alexander Effie Awards Denmark’s talent-pris, som gives til den Primary Author, der er ansvarlig for de entries, der har vundet flest point. Alexander deler sine bedste råd til, hvordan du går fra kampagne til færdig case, og hvor du bør lægge dine kræfter.

    Til Alexanders oplæg bliver du klogere på:

    • Hvorfor prioritere Effie Awards, og hvad er særegent for Effie-cases?
    • Hvordan ser en god Entry ud?
    • Hvad måles en god Entry på?
    Alexander Faxø

    Head of Impact & Associate Partner

    Robert/Boisen & Like-minded

  • 10.45 - 11.00

    Spørgsmål og tak for i dag

    10.45 - 11.00

Oplægsholdere

Malene Birkebæk

Adm. direktør

Kreativitet & Kommunikation

Lars Samuelsen

Chief Strategy Officer & Creative Chairman

Uncle Grey & juryforperson for Effie Awards Denmark.

Adam Sheridan

Global Head of Products

Ipsos Creative Excellence

Alexander Asmussen

Creative Excellence Leader

Ipsos Denmark

Alexander Faxø

Head of Impact & Associate Partner

Robert/Boisen & Like-minded

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.