;

Til dette Effie Awards Denmark, Ipsos & Dansk Erhverv arrangement sætter vi fokus på kreativ effektivitet.

Tre skarpe oplægsholdere giver dig indsigter i den målbare effekt i kampagner, og hvordan du bedst muligt transformerer din effektive markedsføringsindsats til en potentielt prisvindende case.

Eventen giver dig inspiration til, hvordan man skriver en case, der fanger juryens blik.

Der aldrig har været et større behov for at vise og bevise forretningsværdien af marketing. Marketing skal ikke betragtes som en omkostning, men som en investering på lige få med investeringer i tech og operations.

Ønsker du at deltage fysisk, skal du tilmelde dig på dette link.

Oplægsholdere

Malene Birkebæk

Adm. direktør

Kreativitet & Kommunikation

Lars Samuelsen

Chief Strategy Officer & Creative Chairman

Uncle Grey & juryforperson for Effie Awards Denmark.

Adam Sheridan

Global Head of Products

Ipsos Creative Excellence

Alexander Asmussen

Creative Excellence Leader

Ipsos Denmark

Alexander Faxø

Head of Impact & Associate Partner

Robert/Boisen & Like-minded

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.