; ;

I de sidste år har langt har man hørt igen og igen, hvordan man som varemærke skal forholde sig til Amazon. Skal man være med eller ej? Hvis man har researchet lidt dybere er man nok også stødt på Alibaba, Zalando m.fl., men har måske ikke skænket det de store tanker, fordi man ikke har følt, at det er relevant. Til sidst er det hele skubbet væk, fordi der er nok at se til i hverdagen.

Med dette webinar bliver du opfordret til at ændre dit perspektiv! For det første er der over bare det seneste år opstået en stor urskov af markedspladser, som for en dansk ehandler kan være kilden til ekstra omsætning. For det andet behøver det hele ikke at være så svært!

- Er der en markedsplads blandt de hundredevis af muligheder, der passer til jer?

- Har I styr på jeres master data og kan levere jeres varer i Europa - så er rejsen ret enkel.

Dette webinar henvender sig primært til de virksomheder, som har eget varemærke og som sælger egne varer på især det europæiske marked.

Mød Kim Møller-Nielsen fra Crazy Safety, der fortæller om, hvordan de ved en tilfældighed startede op med Decathlon som markedsplads, som på kort tid står for over 10% af virksomhedens omsætning. Få også indsigter og hacks til at komme nemt igang uden det helt store besvær.

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 28. maj 2024
  • Afmeldingsfrist d. 28. maj 2024

Oplægsholdere

Jens Wedenborg

Chefkonsulent

Dansk Erhverv

Kim Møller-Nielsen

Crazy Safety

Relaterede

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.