Sådan forebygger og håndterer du stress
Sådan forebygger og håndterer du stress
Stress kan have store menneskelige konsekvenser for den enkelte. Herudover kan stress blandt medarbejderne påvirke virksomheden i negativ retning og medføre dårlig trivsel, utilfredse medarbejdere, stort sygefravær, øget personaleomsætning og nedgang i produktivitet mv.
På webinaret sætter vi fokus på:
- Faktorer, der stresser
 - Symptomer på stress
 - Hvordan man som leder:
 - afdækker stress hos medarbejdere
 - håndterer stress hos medarbejdere
 - sikre fastholdelse, når en medarbejder er sygemeldt med stress
 - skaber trivsel og forebygger stress
 
Målgruppe:
Webinaret henvender sig dig som personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder, som gerne vil have værktøjer og inspiration til at forebygge eller håndtere stress, herunder dialogen med medarbejderne om stress.
Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten.
Oplægsholdere
                    Pernille Taarup
Fagchef for HR og Ledelse
Dansk Erhverv
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.