AI i MARKETING: HYPE ELLER BUSINESS?
MARKETING BLIVER FORANDRET OG (DELVIST) ERSTATTET AF AI
AI, som på dansk hedder: Kunstig Intelligens, dækker over et område inden for computerteknologi, hvor man beskæftiger sig med at få maskiner (og herunder computere) til at tænke og agere som mennesker – altså med intelligens. ChatGPT og andre værktøjer vil forandre marketing hurtigere end andre teknologier, mange mener det er en mere voldsom forandring end internettet var/er.
AI bliver brugt som en øvelse til enten at gøre arbejde billigere eller mere effektivt, men kan også producere højere kvalitet. Marketingdiscipliner vil forandres, nogle vil måske helt forsvinde, og både på bureauer og i virksomheder, skal man udfordre sig selv på hvilken konsekvens det vil få for arbejdet, strategien, kunde-dialogen mm
Med alle de 1000’vis af nye AI-værktøjer der er lanceret de sidste år, forudsagde mange eksperter at marketing for evigt var forandret. Men er det sket? og hvor har det ændret mest? Hvad betyder det for samarbejdet mellem bureau og virksomhed? hvilke marketing-jobs & opgaver vil forsvinde?
Vi har inviteret Danmarks førende AI-eksperter til at give deres bud på hvor hårdt AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Samt deres bud på, hvad AI betyder for deres marketing-faglighed, marketing-job, og hvordan marketing er forandret i virksomheden. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.
HVAD FÅR DU MED HJEM?
- Konferencen vil være fyldt med læring, inspiration og reflektion. Der vil blive tid og rum til at stille spørgsmål så de forskellige emner kan relateres direkte ind til din behov. Derudover får du følgende med:
- Hvordan lærer du at bruge AI? Nye metoder og værktøjer
- Inspiration fra de allerbedste fra marketing-branchen
- AI i marketing? Kan man med enkle midler skabe de resultater der før tog lang tid?
- Hvordan kan vi implementere AI i en travl hverdag?
- Do´s and Don´t´s med AI
- Hjælp til en AI-strategi
- Så kom og bliv inspireret til hvordan du kan skabe succesfuld AI i din virksomhed
NOTE: Alle deltager får gratis eLearning om bla. AI
HVEM ER I MÅLGRUPPEN?
Du er ansat i en større organisation, og er interesseret i at opnå bedre resultater med at bruge AI. Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med at udnytte AI, og vil gerne lære fra de bedste
-
12.30 - 13.00
Registrering, kaffe, vand & netværk
12.30 - 13.00 -
13.00 - 13.05
Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh
13.00 - 13.05 -
13.05 - 13.45
Hvordan flytter man en organisation, så AI bliver en fælles mulighed? Hør om Spies rejse med udgangspunkt i marketing, hvordan at Spies greb mulighede
13.05 - 13.45Rasmus Panduro
Digitalchef
Spies
-
13.45 - 14.15
Fremtidens informationssøgning: En helt ny verden med/uden Google?!
13.45 - 14.15Performance marketing kanaler har afgørende betydning for de fleste forretninger, men hvad sker der med fremtidens informationssøgning når alt er ”powered by AI”? Det dykker vi ned i, når vi ser mod fremtidens Google, Bing og måske helt nye måder at browse internettet på?
Asger Storebjerg
Managing Director
Transact
-
14.15 - 14.45
Supercharge din SEO-indsats ved at bruge AI
14.15 - 14.45Længe før nogen satte ordet ”Chat” foran ”GPT” var Anders allerede aktuel med Award-nominerede SEO-cases baseret på GPT. Anders er en af de førende eksperter på AI indenfor søgemaskineoptimering, og giver her et indblik hvordan du sigterer en konkurrencefordel ved at implementere AI i din SEOstrategi.
Anders Houlberg
SEO Tech Lead
Dansk Annoncørforening
-
14.45 - 15.00
Pause
14.45 - 15.00 -
15.00 - 15.30
AI’s indflydelse på marketing-lovgivning
15.00 - 15.30Kristian er en af landets bedste eksperter på markedsføringslovgivningen, og de udfordringer det giver virksomheder. Han giver her en update på hvad man ret faktisk må og ikke må med ChatGPT, MidJourney og alle de andre AI-værktøjer
Kristian Storgaard
Partner
Kromann Reumert
-
15.30 - 16.00
AI til segmentering, predictions og personalisering hos Telmore
15.30 - 16.00Telmore skifter væk fra at optimere oplevelser for publikum til at give hver person, hvad de ønsker. Kunder ser mere relevante tilbud, der opmuntrer dem til at tilføje tjenester eller endda skifte fra konkurrenter, og har opnået flotte resultater:
- 21 % digital salgsvækst med 25 %stigning i krydssalg til eksisterende kunder
- 11 % stigning i salget fra personlige tilbud rangeret ved hjælp af kunstig intelligens
Brian Kjærulff
Telmore
-
16.00 - 16.30
TBA
16.00 - 16.30
Oplægsholdere

Rasmus Panduro
Digitalchef
Spies

Asger Storebjerg
Managing Director
Transact

Anders Houlberg
SEO Tech Lead
Dansk Annoncørforening

Kristian Storgaard
Partner
Kromann Reumert

Brian Kjærulff
Telmore
Claus Andersen
Direktør
DRUM
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.