Spring til indhold

Konference

AI i MARKETING: HYPE ELLER BUSINESS?

CodeNode, Gdanskgade 2, 2150 København
Gem
Indhold

MARKETING BLIVER FORANDRET OG (DELVIST) ERSTATTET AF AI

AI, som på dansk hedder: Kunstig Intelligens, dækker over et område inden for computerteknologi, hvor man beskæftiger sig med at få maskiner (og herunder computere) til at tænke og agere som mennesker – altså med intelligens. ChatGPT og andre værktøjer vil forandre marketing hurtigere end andre teknologier, mange mener det er en mere voldsom forandring end internettet var/er.
AI bliver brugt som en øvelse til enten at gøre arbejde billigere eller mere effektivt, men kan også producere højere kvalitet. Marketingdiscipliner vil forandres, nogle vil måske helt forsvinde, og både på bureauer og i virksomheder, skal man udfordre sig selv på hvilken konsekvens det vil få for arbejdet, strategien, kunde-dialogen mm

Med alle de 1000’vis af nye AI-værktøjer der er lanceret de sidste år, forudsagde mange eksperter at marketing for evigt var forandret. Men er det sket? og hvor har det ændret mest? Hvad betyder det for samarbejdet mellem bureau og virksomhed? hvilke marketing-jobs & opgaver vil forsvinde?

Vi har inviteret Danmarks førende AI-eksperter til at give deres bud på hvor hårdt AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Samt deres bud på, hvad AI betyder for deres marketing-faglighed, marketing-job, og hvordan marketing er forandret i virksomheden. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.

HVAD FÅR DU MED HJEM?

  • Konferencen vil være fyldt med læring, inspiration og reflektion. Der vil blive tid og rum til at stille spørgsmål så de forskellige emner kan relateres direkte ind til din behov. Derudover får du følgende med:
  • Hvordan lærer du at bruge AI? Nye metoder og værktøjer
  • Inspiration fra de allerbedste fra marketing-branchen
  • AI i marketing? Kan man med enkle midler skabe de resultater der før tog lang tid?
  • Hvordan kan vi implementere AI i en travl hverdag?
  • Do´s and Don´t´s med AI
  • Hjælp til en AI-strategi
  • Så kom og bliv inspireret til hvordan du kan skabe succesfuld AI i din virksomhed

NOTE: Alle deltager får gratis eLearning om bla. AI

HVEM ER I MÅLGRUPPEN?

Du er ansat i en større organisation, og er interesseret i at opnå bedre resultater med at bruge AI. Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med at udnytte AI, og vil gerne lære fra de bedste

  • 12.30 - 13.00

    Registrering, kaffe, vand & netværk

    12.30 - 13.00
  • 13.00 - 13.05

    Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

    13.00 - 13.05
  • 13.05 - 13.45

    Hvordan flytter man en organisation, så AI bliver en fælles mulighed? Hør om Spies rejse med udgangspunkt i marketing, hvordan at Spies greb mulighede

    13.05 - 13.45
    Rasmus Panduro

    Digitalchef

    Spies

  • 13.45 - 14.15

    Fremtidens informationssøgning: En helt ny verden med/uden Google?!

    13.45 - 14.15

    Performance marketing kanaler har afgørende betydning for de fleste forretninger, men hvad sker der med fremtidens informationssøgning når alt er ”powered by AI”? Det dykker vi ned i, når vi ser mod fremtidens Google, Bing og måske helt nye måder at browse internettet på?

    Asger Storebjerg

    Managing Director

    Transact

  • 14.15 - 14.45

    Supercharge din SEO-indsats ved at bruge AI

    14.15 - 14.45

    Længe før nogen satte ordet ”Chat” foran ”GPT” var Anders allerede aktuel med Award-nominerede SEO-cases baseret på GPT. Anders er en af de førende eksperter på AI indenfor søgemaskineoptimering, og giver her et indblik hvordan du sigterer en konkurrencefordel ved at implementere AI i din SEOstrategi.

    Anders Houlberg

    SEO Tech Lead

    Dansk Annoncørforening

  • 14.45 - 15.00

    Pause

    14.45 - 15.00
  • 15.00 - 15.30

    AI’s indflydelse på marketing-lovgivning

    15.00 - 15.30

    Kristian er en af landets bedste eksperter på markedsføringslovgivningen, og de udfordringer det giver virksomheder. Han giver her en update på hvad man ret faktisk må og ikke må med ChatGPT, MidJourney og alle de andre AI-værktøjer

    Kristian Storgaard

    Partner

    Kromann Reumert

  • 15.30 - 16.00

    AI til segmentering, predictions og personalisering hos Telmore

    15.30 - 16.00

    Telmore skifter væk fra at optimere oplevelser for publikum til at give hver person, hvad de ønsker. Kunder ser mere relevante tilbud, der opmuntrer dem til at tilføje tjenester eller endda skifte fra konkurrenter, og har opnået flotte resultater:

    • 21 % digital salgsvækst med 25 %stigning i krydssalg til eksisterende kunder
    • 11 % stigning i salget fra personlige tilbud rangeret ved hjælp af kunstig intelligens
    Brian Kjærulff

    Telmore

  • 16.00 - 16.30

    TBA

    16.00 - 16.30

Oplægsholdere

Rasmus Panduro

Digitalchef

Spies

Asger Storebjerg

Managing Director

Transact

Anders Houlberg

SEO Tech Lead

Dansk Annoncørforening

Kristian Storgaard

Partner

Kromann Reumert

Brian Kjærulff

Telmore

Claus Andersen

Direktør

DRUM

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.