{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
AI, som på dansk hedder: Kunstig Intelligens, dækker over et område inden for computerteknologi, hvor man beskæftiger sig med at få maskiner (og herunder computere) til at tænke og agere som mennesker – altså med intelligens. ChatGPT og andre værktøjer vil forandre marketing hurtigere end andre teknologier, mange mener det er en mere voldsom forandring end internettet var/er.
AI bliver brugt som en øvelse til enten at gøre arbejde billigere eller mere effektivt, men kan også producere højere kvalitet. Marketingdiscipliner vil forandres, nogle vil måske helt forsvinde, og både på bureauer og i virksomheder, skal man udfordre sig selv på hvilken konsekvens det vil få for arbejdet, strategien, kunde-dialogen mm
Med alle de 1000’vis af nye AI-værktøjer der er lanceret de sidste år, forudsagde mange eksperter at marketing for evigt var forandret. Men er det sket? og hvor har det ændret mest? Hvad betyder det for samarbejdet mellem bureau og virksomhed? hvilke marketing-jobs & opgaver vil forsvinde?
Vi har inviteret Danmarks førende AI-eksperter til at give deres bud på hvor hårdt AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Samt deres bud på, hvad AI betyder for deres marketing-faglighed, marketing-job, og hvordan marketing er forandret i virksomheden. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.
HVAD FÅR DU MED HJEM?
NOTE: Alle deltager får gratis eLearning om bla. AI
HVEM ER I MÅLGRUPPEN?
Du er ansat i en større organisation, og er interesseret i at opnå bedre resultater med at bruge AI. Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med at udnytte AI, og vil gerne lære fra de bedste
Digitalchef
Spies
Managing Director
Transact
SEO Tech Lead
Dansk Annoncørforening
Partner
Kromann Reumert
Telmore
Direktør
DRUM
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.