Strategisk valg af eksportmarked – Øg din internationale succes
Strategisk valg af eksportmarked – Øg din internationale succes
Hvis du gerne vil lære, hvordan du tager et strategisk valg af nye eksportmarkeder og identificerer eksportmarkeder, er denne workshop noget for dig.
Workshoppen træner dig i at anvende eksportværktøjer til at træffe mere potentielle valg af eksportmarkeder med henblik på at opnå global vækst. Helt konkret vil du på blive introduceret til ”tragtværktøjet” med din egen virksomhed som case, der gør identificeringen af eksportmarkeder nemmere og strategiske. Herunder vil du blive godt rustet til at kunne definere jeres virksomheds næste oplagte marked i forhold til markedets størrelse, tilgængelighed og potentielle kunder.
Endvidere giver workshoppen dig adgang til at udvide dit netværk med deltagere, som deler samme situation som dig.
Workshoppen er relevant for dig, som arbejder med eksport, og ønsker at tage mere strategiske og bevidste beslutninger om valg af eksportmarked.
-
09.00 - 09.15
Velkomst og introduktion til emnet of dagen
09.00 - 09.15 -
09.15 - 12.15
International succesrate, grundlag for valg af eksportmarked, og kulturforskelles essentielle betydning for eksportmarkedet vil blive gennemgået
09.15 - 12.15 -
12.15 - 13.15
Frokost og networking
12.15 - 13.15Bevidste markedsvalg, tragtmodellen og praktiske øvelser med egen
-
13.15 - 15.30
Bevidste markedsvalg, tragtmodellen og praktiske øvelser med egen virksomhed som case og opsamling
13.15 - 15.30 -
15.30 - 15.30
Tak for i dag
15.30 - 15.30
Oplægsholdere
Jens Lassen
Lektor
Ekspansion
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.
