{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Vi gentager successen fra sidste år med etablering af en fælles dansk stand på messen, der vil give de deltagende danske spilvirksomheder fine muligheder for kundemøder, investordialog og networking med de ca. 350.000 messedeltagere, som hvert år lægger vejen forbi Gamescom i Køln.
Dansk Erhverv organiserer den danske stand på Gamescom med tilskud fra Udenrigsministeriet (Trade Council) med henblik på at give de deltagende danske virksomheder optimale betingelser for at kunne mødes med de rigtige internationale kunder og forretningsforbindelser og komme ud i verden med deres produkter. Projektet har karakter af et eksportfremstød og gennemførelsen er afhængig af, at et tilstrækkeligt antal virksomheder melder sig til.
For at kunne deltage i dette eksportfremstød med tilskud fra Udenrigsministeriet, er det en forudsætning, at man som virksomhed opfylder EU’s ”de minimis”-regler via et virksomhedsskema, som man får tilsendt efter tilmeldingen. Hvis man er i tvivl om, hvorvidt ens virksomhed opfylder disse regler, er man meget velkommen til at kontakte Michael Bremerskov Jensen, fagchef for International Handel i Dansk Erhverv på email mje@danskerhverv.dk eller tlf. +45 3175 2400. Hovedreglen er, at man som virksomhed ikke må have modtaget mere end 300.000 euro i statsstøtte (corona-relateret støtte skal ikke medregnes) indenfor de seneste 3 kalenderår.
Deltagerpriser:
Pakke A: 14.500 kr.
· Adgang til Gamescom B2B-området (5 personer pr. Virksomhed)
· Virksomhedsbranding på standen (logo + video)
· Meet-2-Match-account (mødebooking-portal)
· Adgang til loungeområde
· Mødefaciliteter i et åbent areal på standen
Pakke B: 27.500 kr.
· Adgang til Gamescom B2B-området (5 personer pr. Virksomhed)
· Virksomhedsbranding på standen (logo + video)
· Meet-2-Match account (mødebooking-portal)
· Adgang til loungeområde
· Egne lukkede mødelokaler med branding
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.