{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Netværksmødet onsdag den 20. august 2025 har fokus på sikkerhed, arbejdskraft og branchens strategiske udvikling.
Vi lægger ud med en kort velkomst fra Dansk Erhvervs chefkonsulent Lasse Fridberg Bilstrup, som også giver en opdatering på arbejdet med udenlandsk arbejdskraft og arbejdstilladelser – et område med stor betydning for event- og venuebranchen.
Herefter følger et brancheperspektiv fra Alive, hvor CEO Jonas Oddermose deler erfaringer med samarbejde, kundetilgang og ESG-arbejde.
Deltagerne får mulighed for at netværke og fortsætte dialogen over frokost.
Efter pausen tager CEO for Royal Arena, Anders Kjørup, ordet og giver et personligt indblik i sine første måneder i spidsen for et af Danmarks største venues – og hvordan han bringer erfaringer fra andre oplevelsesbaserede brancher i spil i sit nye virke.
Direktør i Copenhagen Sprint, Tobias Hoff, kigger forbi og fortæller om de helt friske erfaringer med at udvikle og afvikle et World Tour-cykelløb helt fra bunden.
Til sidst præsenterer Anja Hartung Sfyrla fra LoopNordic den kommende analyse om mødemarkedets værdi i Danmark, som udarbejdes af VisitDenmark. Anja er ekstern konsulent på analysen og vil bl.a. fortælle om, hvordan I som leverandører til mødebranchen kan bidrage og få værdi ud af samarbejdet.
Mødet rundes af med en tak for i dag.
Netværket er for relevante medlemmer af Dansk Erhverv Turisme, Kultur & Oplevelse.
Chefkonsulent
Dansk Erhverv
CEO
Alive
CEO
Royal Arena
ejer
LoopNordic
direktør
Copenhagen Sprint
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.