{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Mange virksomheder oplever fra tid til anden et behov for at foretage nedskæringer i medarbejderstaben – enten som følge af nødvendighed eller som følge af rettighed omhu og optimeringshensyn.
I lyset heraf sætter vi på dette webinar særligt fokus på de ansættelsesretlige regler, der regulerer opsigelser som er begrundet i ”virksomhedens forhold” – herunder bl.a. dokumentationskravet og håndtering af udvælgelsesproceduren.
På webinaret ser vi også nærmere på lederens rolle – herunder gode råd og konkrete værktøjer til at skabe ”den gode proces” både i forhold til de opsagte medarbejdere, de øvrige medarbejdere og omverdenen.
Målgruppe:
Du arbejder som personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder og ønsker en grundlæggende indføring i håndteringen af opsigelser, der er begrundet i ”virksomhedens forhold”.
Du vil få tilsendt et link til webinaret et par dage inden afholdelse.
Advokat
Dansk Erhverv
Fagchef for HR og Ledelse
Dansk Erhverv
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.