Spring til indhold

Sådan øger du kundeloyalitet og sikrer personlige, meningsfulde oplevelser

Hvordan kan du styrke dit loyalitetsprogram og skabe mere personlige kundeoplevelser?

Det har du mulighed for at udforske til vores kommende event sammen med IMPACT Commerce og Talon.One, hvor vi dykker ned i de nyeste trends og strategier indenfor kundeloyalitet – baseret på en omfattende analyse af 199 brands i Danmark, Norge og Sverige.

Vi har inviteret en række eksperter, der står klar til at dele de vigtigste indsigter, de nyeste trends og de mest innovative cases for at inspirere dig til at tænke nyt, udfordre status quo og tage kundeloyalitet til næste niveau.

Eventet vil foregå på engelsk / This event will be conveyed in English
Event
Event

Sådan øger du kundeloyalitet og sikrer personlige, meningsfulde oplevelser

IMPACT, Laplandsgade 4A, 1. sal, 2300 København S
Gem
Indhold

Hvad får du ud af at deltage?  

  • Få en dyb forståelse af loyalitetslandskabet i Norden – baseret på IMPACT Commerces analyse af 199 kundeklubber på tværs af Danmark, Norge og Sverige.   
  • Bliv inspireret af cases der viser, hvordan man kan tænke loyalitet på nye, spændende måder.  
  • Få en masse praktiske idéer og værktøjer med hjem, så du bl.a. kan forbedre dit sign-up flow, din brug af 1:1 kanaler og din reward-struktur.  
  • Del erfaringer og idéer med eksperter og andre der brænder for loyalitet og kundeklubber og udforsk, hvordan du kan sikre en endnu stærkere kundeoplevelse. 
     

Du får altså ikke bare indsigt og inspiration – du får også værktøjerne til at handle på det.  

Hvad består IMPACT Commerces analyse af?  

Analysen undersøger, hvad der definerer en succesfuld kundeklub, med fokus på:  

  • Opbygningen af kundeklubber og kernemekanismer som point, tiers og gamification.  
  • Sign-up flows, vurderet på brugeroplevelsen ud fra 10 nøje udvalgte kriterier.  
  • Strategisk anvendelse af 1:1 kanaler til at styrke kundeloyaliteten.  
  • Reward- og benefit-strukturer og deres evne til at skabe værdi for både kunder og brands.  

Eventet vil foregå på engelsk / This event will be conveyed in English

Tilmeld dig i dag og gør dig klar til at udforske, hvordan du kan skabe mere personlige og relevante kunderejser, der løfter loyalitetsoplevelsen. 

  • 08.30 - 09.00

    Morgenmad og registrering

    08.30 - 09.00
  • 09.00 - 09.10

    Velkomst

    09.00 - 09.10
    Carsten Rose Lundberg

    Branchedirektør for digital handel

    Dansk Erhverv

  • 09.10 - 09.50

    Loyalitetsanalyse og trends: Hvad kan vi lære af de 199 brands?

    09.10 - 09.50
    Kenni Wiltoft Rostgaard

    IMPACT Commerce

  • 09.55 - 10.15

    Pause

    09.55 - 10.15
  • 10.15 - 10.45

    Loyalitet og profit

    10.15 - 10.45
    Sam Panzer

    Talon.One

  • 10.45 - 11.10

    Strategiske dilemmaer

    10.45 - 11.10
    Carsten Rose Lundberg

    Branchedirektør for digital handel

    Dansk Erhverv

  • 11.10 - 11.30

    Networking

    11.10 - 11.30
  • 11.30

    Tak for i dag

    11.30

Oplægsholdere

Kenni Wiltoft Rostgaard

IMPACT Commerce

Sam Panzer

Talon.One

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel

Dansk Erhverv

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.