Sådan øger du kundeloyalitet og sikrer personlige, meningsfulde oplevelser
Det har du mulighed for at udforske til vores kommende event sammen med IMPACT Commerce og Talon.One, hvor vi dykker ned i de nyeste trends og strategier indenfor kundeloyalitet – baseret på en omfattende analyse af 199 brands i Danmark, Norge og Sverige.
Vi har inviteret en række eksperter, der står klar til at dele de vigtigste indsigter, de nyeste trends og de mest innovative cases for at inspirere dig til at tænke nyt, udfordre status quo og tage kundeloyalitet til næste niveau.
Eventet vil foregå på engelsk / This event will be conveyed in English
Sådan øger du kundeloyalitet og sikrer personlige, meningsfulde oplevelser
Hvad får du ud af at deltage?
- Få en dyb forståelse af loyalitetslandskabet i Norden – baseret på IMPACT Commerces analyse af 199 kundeklubber på tværs af Danmark, Norge og Sverige.
- Bliv inspireret af cases der viser, hvordan man kan tænke loyalitet på nye, spændende måder.
- Få en masse praktiske idéer og værktøjer med hjem, så du bl.a. kan forbedre dit sign-up flow, din brug af 1:1 kanaler og din reward-struktur.
- Del erfaringer og idéer med eksperter og andre der brænder for loyalitet og kundeklubber og udforsk, hvordan du kan sikre en endnu stærkere kundeoplevelse.
Du får altså ikke bare indsigt og inspiration – du får også værktøjerne til at handle på det.
Hvad består IMPACT Commerces analyse af?
Analysen undersøger, hvad der definerer en succesfuld kundeklub, med fokus på:
- Opbygningen af kundeklubber og kernemekanismer som point, tiers og gamification.
- Sign-up flows, vurderet på brugeroplevelsen ud fra 10 nøje udvalgte kriterier.
- Strategisk anvendelse af 1:1 kanaler til at styrke kundeloyaliteten.
- Reward- og benefit-strukturer og deres evne til at skabe værdi for både kunder og brands.
Eventet vil foregå på engelsk / This event will be conveyed in English
Tilmeld dig i dag og gør dig klar til at udforske, hvordan du kan skabe mere personlige og relevante kunderejser, der løfter loyalitetsoplevelsen.
-
08.30 - 09.00
Morgenmad og registrering
08.30 - 09.00 -
09.00 - 09.10
Velkomst
09.00 - 09.10Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
-
09.10 - 09.50
Loyalitetsanalyse og trends: Hvad kan vi lære af de 199 brands?
09.10 - 09.50Kenni Wiltoft Rostgaard
IMPACT Commerce
-
09.55 - 10.15
Pause
09.55 - 10.15 -
10.15 - 10.45
Loyalitet og profit
10.15 - 10.45Sam Panzer
Talon.One
-
10.45 - 11.10
Strategiske dilemmaer
10.45 - 11.10Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
-
11.10 - 11.30
Networking
11.10 - 11.30 -
11.30
Tak for i dag
11.30
Oplægsholdere

Kenni Wiltoft Rostgaard
IMPACT Commerce

Sam Panzer
Talon.One

Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.