Spring til indhold

Er nyhedsbreve (stadig) den bedste måde du kommunikerer med dine kunder på?

E-mailnyhedsbreve er stadig en effektiv kanal – men de bør ikke stå alene. Med de rette greb og lidt data kan du løfte din kommunikation fra bred afsendelse til målrettet marketing automation. Og det behøver hverken være teknisk svært eller kræve store investeringer.
Event
Webinar

Er nyhedsbreve (stadig) den bedste måde du kommunikerer med dine kunder på?

Online
Gem
Indhold

På dette webinar ser vi nærmere på, hvordan du med udgangspunkt i dine eksisterende data og kanaler kan tage næste skridt mod en mere effektiv og automatiseret tilgang til kundekommunikation. 

Med inspiration fra brands, der har taget rejsen fra klassiske nyhedsbreve til et kanal-uafhængigt setup, får du indblik i: 

  • Hvordan og hvornår det giver mening at supplere e-mailen med SMS, RCS og WhatsApp 
  • Hvordan du går fra nyhedsbreve til mere personaliseret og automatiseret kommunikation 
  • Hvordan du bruger dine førstepartsdata – som e-mail og mobilnummer – mere intelligent 
  • Hvad der kendetegner et solidt automation-fundament – og hvordan du bygger videre 

Webinaret er relevant for dig, der arbejder med nyhedsbreve i dag og gerne vil tage næste skridt mod en mere datadrevet, personlig og effektiv kundedialog. 

Oplægsholdere

Casper Ackermann

Senior Director & Head of Marketing Automation

s360

Læs mere

Casper Ackermann er specialist i e-mailmarketing og marketing automation med særlig fokus på e-commerce. Han har solid erfaring med datadrevet kundekommunikation, segmentering, automatisering og brugen af first-party data til at skabe målbare resultater. 

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel

Dansk Erhverv

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.