Er nyhedsbreve (stadig) den bedste måde du kommunikerer med dine kunder på?
Er nyhedsbreve (stadig) den bedste måde du kommunikerer med dine kunder på?
På dette webinar ser vi nærmere på, hvordan du med udgangspunkt i dine eksisterende data og kanaler kan tage næste skridt mod en mere effektiv og automatiseret tilgang til kundekommunikation.
Med inspiration fra brands, der har taget rejsen fra klassiske nyhedsbreve til et kanal-uafhængigt setup, får du indblik i:
- Hvordan og hvornår det giver mening at supplere e-mailen med SMS, RCS og WhatsApp
- Hvordan du går fra nyhedsbreve til mere personaliseret og automatiseret kommunikation
- Hvordan du bruger dine førstepartsdata – som e-mail og mobilnummer – mere intelligent
- Hvad der kendetegner et solidt automation-fundament – og hvordan du bygger videre
Webinaret er relevant for dig, der arbejder med nyhedsbreve i dag og gerne vil tage næste skridt mod en mere datadrevet, personlig og effektiv kundedialog.
Oplægsholdere

Casper Ackermann
Senior Director & Head of Marketing Automation
s360
Læs mere
Casper Ackermann er specialist i e-mailmarketing og marketing automation med særlig fokus på e-commerce. Han har solid erfaring med datadrevet kundekommunikation, segmentering, automatisering og brugen af first-party data til at skabe målbare resultater.

Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.