Spring til indhold

Håndtering og forebyggelse af kundekonflikter i detail.

Flere og flere oplever desværre konflikter og grænseoverskridende adfærd fra kunder, gæster og passagerer i arbejdet.


Kom med, når vi på webinaret stiller skarpt på, hvordan man kan forebygge og håndtere konflikterne i hverdagen
Event
Webinar

Håndtering og forebyggelse af kundekonflikter i detail.

Online
Gem
Indhold

På webinaret giver konfliktrådgiver Jesper Bastholm Munk fra Center for Konfliktløsning en række konkrete og handlingsrettede råd til, hvordan I kan forebygge og håndtere kundekonflikter i jeres hverdag. Samtidig deler han ud af sine erfaringer med, hvordan I helt konkret kan arbejde med konflikthåndtering på jeres arbejdsplads.  

I kan bruge de givne tips og råd fra webinaret på tværs af brancher og erfaringer - og det gælder både det fysiske og det virtuelle møde med kunder.  

Webinaret tager afsæt i en ny kampagne, som Dansk Erhverv har deltaget i, som en del af Branchefællesskaberne for Handel, Kontor, Finans. Kampagnen dækker også brancheområderne inden for transport, service og turisme.  

Oplægsholdere

Pernille Taarup

Fagchef for HR og Ledelse

Dansk Erhverv

Jesper Bastholm Munk

Konfliktrådgiver

Center for Konfliktløsning

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.