Håndtering og forebyggelse af kundekonflikter i detail.
Kom med, når vi på webinaret stiller skarpt på, hvordan man kan forebygge og håndtere konflikterne i hverdagen
Håndtering og forebyggelse af kundekonflikter i detail.
På webinaret giver konfliktrådgiver Jesper Bastholm Munk fra Center for Konfliktløsning en række konkrete og handlingsrettede råd til, hvordan I kan forebygge og håndtere kundekonflikter i jeres hverdag. Samtidig deler han ud af sine erfaringer med, hvordan I helt konkret kan arbejde med konflikthåndtering på jeres arbejdsplads.
I kan bruge de givne tips og råd fra webinaret på tværs af brancher og erfaringer - og det gælder både det fysiske og det virtuelle møde med kunder.
Webinaret tager afsæt i en ny kampagne, som Dansk Erhverv har deltaget i, som en del af Branchefællesskaberne for Handel, Kontor, Finans. Kampagnen dækker også brancheområderne inden for transport, service og turisme.
Oplægsholdere

Pernille Taarup
Fagchef for HR og Ledelse
Dansk Erhverv

Jesper Bastholm Munk
Konfliktrådgiver
Center for Konfliktløsning
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.