Lancering af Copenhagen Sprint City Dressing Toolkit
Du, din virksomhed, organisation eller kommune kan bidrage til festen!
Lancering af Copenhagen Sprint City Dressing Toolkit
Danmark får for første gang vores helt eget, tilbagevendende UCI World Tour cykelløb. Det er helt unikt, at vi fra start kan tilbyde et løb for både mænd og kvinder – så det skal selvfølgelig fejres, og du er inviteret til at være med!
Københavns Kommune lancerer i anledning af Copenhagen Sprint et City Dressing Toolkit. Det skal give alt fra butikker og kommuner til virksomheder og museer mulighed for at være med til at skabe et festfyrværkeri af en folke- og cykelfest, når nogle af verdens bedste ryttere suser forbi.
Toolkittet består af trykklare filer. Det er gratis at downloade og er lavet til alle ikke-officielle partnere, som på den måde enkelt og nemt kan tage del i fejringen med stemningsskabende udsmykning.
I forbindelse med lanceringen af Toolkittet inviterer Københavns Kommune i samarbejde med Dansk Erhverv til et webinar, hvor vi præsenterer Toolkittet og viser, hvordan din organisation kan bruge det.
Vi håber, du vil være med til at skabe et kommende cykelløb i verdensklasse på dansk jord!
Ved tilmelding bekræfter du, at du er orienteret om, at webinaret bliver optaget. Optagelsen vil efterfølgende kunne tilgås på Copenhagen Sprints website, hvor du også kan læse mere om arrangementet: https://copenhagensprint.com
Har du spørgsmål til webinaret, kan du kontakte kommunikationskonsulent Line Zachariasen A550@kk.dk
-
08.30 - 08.40
Velkommen
08.30 - 08.40Lasse Fridberg Bilstrup
Chefkonsulent
Dansk Erhverv
-
08.40 - 09.30
Copenhagen Sprint: Et nyt cykelløb i verdensklasse
08.40 - 09.30Tobias Hoff
Direktør
Copenhagen Sprint
Tine Eriksen Green
Teamleder
Copenhagen Megaevents, Københavns Kommune
-
08.55 - 09.15
Præsentation City Dressing Toolkit
08.55 - 09.15Nikolaj Knop
Kreativ leder
Københavns Kommune
-
09.15 - 09.25
Spørgsmål
09.15 - 09.25 -
09.25 - 09.30
Afrunding og tak for i dag
09.25 - 09.30


Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.