Sådan vinder du i 2025: Trends inden for kundeloyalitet og omnichannel retail
Sådan vinder du i 2025: Trends inden for kundeloyalitet og omnichannel retail
Dansk Erhverv, Voyado og Web2Media har dataen og ekspertisen. Sammen er vi klar til at dele eksklusive indsigter og hjælpe dig med at forme din strategi for 2025 med en datadrevet tilgang.
Med udgangspunkt i E-handelsanalysen, Voyado Retail Radar 2025 og Web2Medias nyeste indsigter om loyalitet og omnichannel-succes vil vi afdække de største trends, strategier og konkrete takeaways, som kan styrke din forretning og optimere din kundeloyalitet.
Efter de spændende oplæg omsætter vi indsigterne til praksis i en paneldebat med nogle af Danmarks førende retailere, hvor du som deltager har mulighed for at bidrage til samtalen. Derudover står vi for en morgensnack og lækker frokost.
Hvorfor deltage?
Dette event er designet til at dele viden, give inspiration og hjælpe dig med at styrke din strategi for 2025.
- Adgang til eksklusive indsigter: Lær, hvordan de mest succesfulde retailere navigerer i en verden af skiftende kundebehov og digital transformation.
- Leder du efter datadrevne strategier? Få adgang til performance-data og trends, der kan guide din beslutningsproces.
- Brug for konkrete strategier? Tag brugbare idéer med hjem og implementer dem direkte i din virksomhed.
Hvem bør deltage?
Eventet er for professionelle inden for retail og e-handel, der vil have fingeren på pulsen i en hurtigt udviklende branche. Uanset om du arbejder med strategi, marketing, salg eller kundeloyalitet, vil du få værdifulde indsigter og inspiration.
Tilmeld dig nu - pladserne er begrænsede!
Vil du sikre din plads? Tilmeld dig i dag og vær med, når vi sætter retningen for 2025!
-
09.00 - 09.30
Ankomst, morgenmad og netværk
09.00 - 09.30 -
09.30 - 10.30
Oplæg fra Dansk Erhverv, Web2Media og Voyado
09.30 - 10.30Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
Dorte Karlsson
Head of Customer Experience
Web2Media
Beskrivelse
Dorte Karlsson, Head of Customer Experience hos Web2Media, har 25 års erfaring med kundeoplevelser hos nogle af Danmarks største virksomheder, og har derigennem opnået erfaring med at bruge data til at skabe succesfulde resultater. Dorte vil give jer konkrete idéer med hjem, som I kan implementere i jeres strategi.
Nina Persson
Sales Manager DK
Voyado
Beskrivelse
Nina Persson, Sales Manager DK hos Voyado, har gennem sine 8 år i e-handelsbranchen hjulpet retail- og e-handelsvirksomheder med at navigere i digital transformation og skiftende forbrugertendenser. Med en baggrund fra virksomheder som BigCommerce og Trustpilot bringer Nina værdifuld erfaring med sig. Grib muligheden for at lytte, når Nina præsenterer de nyeste trends og indsigter fra Voyado Retail Radar – baseret på over 440 millioner transaktioner i Norden.
-
10.30 - 10.50
Kaffepause
10.30 - 10.50 -
10.50 - 11.30
Paneldebat: Branchens eksperter deler erfaringer og perspektiver på fremtidens retail
10.50 - 11.30Morten Qvistgaard
Chief Digital officer
HiFi Klubben
Beskrivelse
Med over 15 års erfaring inden for digital ledelse specialiserer Morten sig i at forene teknologi med strategi for at forbedre kundeoplevelser. Som digital leder har han drevet succes inden for e-handel og omnichannel. Med en passion for innovation og strategisk vækst brænder han for at optimere den digitale kunderejse.
Frank Banke Troelsen
Beskrivelse
Med tunge positioner som CMO, CEO og bestyrelsesarbejde har Frank en erfaring fra både at bygge globale brands og regionale nichevirksomheder. Den strategiske tilgang er altid baseret på data og sat ind i en model så selv komplicerede problemer bliver enkle at eksekvere. Omdrejningspunktet er oplevelse og værdiskabelse i et kunde perspektiv, der kan og skal måles og vejes.
Som co-founder af Sport24.dk og strategisk drivkraft i bestyrelsen for Sport 24 gruppen er omni channel Franks naturlige hjemmebane.
-
11.30 - 11.45
Opsummering og take-aways
11.30 - 11.45Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
-
11.45 - 12.30
Netværk
11.45 - 12.30 -
12.30 - 13.00
Fælles frokost i kantinen
12.30 - 13.00
Voyado
Siden 2005 har Voyado arbejdet passioneret med kundeloyalitet, CRM, AI og marketing automation. I dag hjælper de op mod 400 retail- og e-handelsvirksomheder.
Voyado gør det muligt for retail-brands at skabe hyper-relevante shoppingoplevelser, øge kundeloyaliteten og styrke forretningens vækst. Med AI kan du forudsige og reagere på besøgendes intentioner på e-handelswebsites og skabe personlige kampagner, der konverterer.
Web2Media
Web2Media er et af Danmarks førende full-service bureauer inden for digital markedsføring. Med mere end 80 specialister på tværs af deres kontorer i Aarhus og København hjælper de både danske og internationale virksomheder med at opnå deres digitale vækstmål. Web2Media har særligt fokus på datadrevet markedsføring og tilbyder skræddersyede løsninger inden for både B2C og B2B, der styrker kundernes position i markedet.
Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv

Dorte Karlsson
Head of Customer Experience
Web2Media
Læs mere
Dorte Karlsson, Head of Customer Experience hos Web2Media, har 25 års erfaring med kundeoplevelser hos nogle af Danmarks største virksomheder, og har derigennem opnået erfaring med at bruge data til at skabe succesfulde resultater. Dorte vil give jer konkrete idéer med hjem, som I kan implementere i jeres strategi.

Nina Persson
Sales Manager DK
Voyado
Læs mere
Nina Persson, Sales Manager DK hos Voyado, har gennem sine 8 år i e-handelsbranchen hjulpet retail- og e-handelsvirksomheder med at navigere i digital transformation og skiftende forbrugertendenser. Med en baggrund fra virksomheder som BigCommerce og Trustpilot bringer Nina værdifuld erfaring med sig. Grib muligheden for at lytte, når Nina præsenterer de nyeste trends og indsigter fra Voyado Retail Radar – baseret på over 440 millioner transaktioner i Norden.

Morten Qvistgaard
Chief Digital officer
HiFi Klubben
Læs mere
Med over 15 års erfaring inden for digital ledelse specialiserer Morten sig i at forene teknologi med strategi for at forbedre kundeoplevelser. Som digital leder har han drevet succes inden for e-handel og omnichannel. Med en passion for innovation og strategisk vækst brænder han for at optimere den digitale kunderejse.

Frank Banke Troelsen
Læs mere
Med tunge positioner som CMO, CEO og bestyrelsesarbejde har Frank en erfaring fra både at bygge globale brands og regionale nichevirksomheder. Den strategiske tilgang er altid baseret på data og sat ind i en model så selv komplicerede problemer bliver enkle at eksekvere. Omdrejningspunktet er oplevelse og værdiskabelse i et kunde perspektiv, der kan og skal måles og vejes.
Som co-founder af Sport24.dk og strategisk drivkraft i bestyrelsen for Sport 24 gruppen er omni channel Franks naturlige hjemmebane.
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.