Spring til indhold

Forebyggelse og håndtering af stress

På dette webinar vil du som leder få værktøjer og inspiration til at forebygge og håndtere stress hos medarbejderne og til at takle samtaler med medarbejderen om stress
Event
Webinar

Forebyggelse og håndtering af stress

Online
  • Medlemmer
    0 kr.
  • Ikke-medlemmer
    990 kr.
  • No show gebyr
    0 kr.
Ekskl. moms
Gem
Indhold

Stress kan have store menneskelige konsekvenser for den enkelte. Herudover kan stress blandt medarbejderne have en negativ effekt på virksomheden, medføre dårlig trivsel, utilfredse medarbejdere, stort sygefravær, øget personaleomsætning og nedgang i produktivitet mv.

På webinaret sætter vi fokus på:

  • Symptomer på stress
  • Faktorer, der stresser
  • Hvordan man som leder:
    • skaber trivsel og forebygger stress
    • afdækker og håndterer stress hos medarbejdere
    • sikre fastholdelse og en god tilbagevenden til arbejdspladsen, når en medarbejder er sygemeldt med stress

Målgruppe:

Webinaret henvender sig dig som personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder, som gerne vil have værktøjer og inspiration til at forebygge og håndtere stress, herunder dialogen med medarbejderne om stress.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten.

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 24. november 2025
  • Afmeldingsfrist d. 24. november 2025

Oplægsholdere

Pernille Taarup

Fagchef for HR og Ledelse

Dansk Erhverv

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.