Forebyggelse og håndtering af stress
Forebyggelse og håndtering af stress
Stress kan have store menneskelige konsekvenser for den enkelte. Herudover kan stress blandt medarbejderne have en negativ effekt på virksomheden, medføre dårlig trivsel, utilfredse medarbejdere, stort sygefravær, øget personaleomsætning og nedgang i produktivitet mv.
På webinaret sætter vi fokus på:
- Symptomer på stress
- Faktorer, der stresser
- Hvordan man som leder:
- skaber trivsel og forebygger stress
- afdækker og håndterer stress hos medarbejdere
- sikre fastholdelse og en god tilbagevenden til arbejdspladsen, når en medarbejder er sygemeldt med stress
Målgruppe:
Webinaret henvender sig dig som personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder, som gerne vil have værktøjer og inspiration til at forebygge og håndtere stress, herunder dialogen med medarbejderne om stress.
Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten.
Frister
- Tilmeldingsfrist d. 24. november 2025
- Afmeldingsfrist d. 24. november 2025
Oplægsholdere

Pernille Taarup
Fagchef for HR og Ledelse
Dansk Erhverv
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.