Morgenbriefing: Branding vs. Performance marketing
Morgenbriefing: Branding vs. Performance marketing
De to marketingdiscipliner, branding og performance, bliver ofte udlagt som hinandens modstandere, men i virkeligheden er de nok bare modsætninger, der fungerer utroligt godt sammen. Men hvordan balancerer man de to discipliner bedst muligt og med bedst mulige resultater?
Det giver morgenens skarpe oplægsholdere fra ind- og udland bud på ud fra både research og praktiske resultater:
Seminaret er både for dig, der sidder i et bureau, og for dig, der sidder i en marketingafdeling, og som ønsker inspiration og netværk med kollegaer.


-
08.30 - 09.00
Registrering, kaffe og netværk: Kom tidligt, tal med branchekolleger og sikr dig en god plads.
08.30 - 09.00 -
09.00 - 09.30
Branding og performance i balance på energimarkedet.
09.00 - 09.30
Nadja Kallerup Pedersen
Digital Marketing Manager
NRGi
Lars Kirkegaard Jørgensen
Executive Director
WPP Media
-
09.30 - 10.00
The Multiplier Effect, A CMO’s guide to brand-building in the performance era. (dette indlæg er på engelsk)
09.30 - 10.00
David Tiltman
Chief Content Officer
WARC
-
10.00 - 10.30
B2B brand-building – alt dét, ingen fortæller.
10.00 - 10.30
Sune Busk
Strategic Director & Partner
Pravda
-
10.30
Tak for i dag.
10.30
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.