{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Hvordan sikrer vi, at Aarhus fortsat er en attraktiv kommune for virksomheder – både nu og i fremtiden?
Lokale rammevilkår spiller en afgørende rolle for virksomheders muligheder for at tiltrække arbejdskraft, skabe vækst og udvikle sig. I en tid med øget konkurrence om både talenter og investeringer er der behov for klare politiske prioriteringer og ambitiøs erhvervspolitik.
Aarhus har et stærkt fundament – og et endnu større potentiale.
Hvordan udnytter vi det bedst muligt? Hvordan skaber vi rammer, der gør det endnu mere attraktivt at drive virksomhed, skabe arbejdspladser og udvikle byen?
Aarhus Havn, Aros, Visit Aarhus, BDO, Sydbank, Billund Lufthavn, JP Aarhus og Dansk Erhverv inviterer til et erhvervspolitisk valgmøde, hvor vi stiller skarpt på de temaer, der former fremtidens erhvervsliv i Aarhus Kommune.
Et valgmøde med mening
Oplev en dynamisk og fokuseret debat, hvor lokale kandidater mødes i mindre paneler – tilpasset tema og fagligt fokus. Her er der plads til reel dialog, klare holdninger og nuancerede perspektiver på erhvervslivets vigtigste dagsordener.
Alt foregår i en respektfuld og konstruktiv tone – med engagement og substans i centrum.
Deltag og få:
Ankomst og registrering fra kl. 07.30
Ankomst via Hovedindgangen, morgenmad på niveau 3.
Moderator
JP Aarhus
Underdirektør
Dansk Erhverv
Adm. direktør
Dansk Erhverv
Socialdemokratiet
Det Konservative Folkeparti
Venstre
Socialistisk Folkeparti
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.