;

Segmentering er ikke bare et datapunkt. Det er fundamentet for al moderne marketing. Med en stærk segmenteringsstrategi kan du forvandle din database fra et passivt kartotek til et aktiv, der løfter performance i dine egne kampagner og samtidig bliver en mediekanal, dine leverandører ønsker at købe adgang til. 

I dette webinar guider Tom Brændstrup dig gennem: 

  • Hvorfor segmentering er afgørende for at skabe relevans og værdi i din database 
  • Hvordan du kommer i gang med segmentering uden at det kræver avancerede systemer 
  • Praktiske eksempler på segmentering i praksis 
    • Kundecase 
      Hvordan vi skabte leverandøromsætning direkte i den eksisterende email-database 
    • Overvågningsflow 
      Overvåger hele databasen og giver grundlag for at identificere de aktive og de inaktive 
    • Konkurrenceflow 
      Genaktiverer kontakter på vej ud og skaber ny data 

Uanset om du arbejder med retail, e-commerce eller B2B, får du konkrete værktøjer med fra webinaret. Du kan gå direkte hjem og komme i gang med eller løfte din segmentering, så den skaber reel forretningsværdi. 

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 28. oktober 2025
  • Afmeldingsfrist d. 28. oktober 2025

Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel

Dansk Erhverv

Tom Brændstrup

Founder & Marketing Automation Specialist

Just MA

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.