Segmentering der sælger: Nøglen til retail media og en relevant database
Segmentering der sælger: Nøglen til retail media og en relevant database
Segmentering er ikke bare et datapunkt. Det er fundamentet for al moderne marketing. Med en stærk segmenteringsstrategi kan du forvandle din database fra et passivt kartotek til et aktiv, der løfter performance i dine egne kampagner og samtidig bliver en mediekanal, dine leverandører ønsker at købe adgang til.
I dette webinar guider Tom Brændstrup dig gennem:
- Hvorfor segmentering er afgørende for at skabe relevans og værdi i din database
- Hvordan du kommer i gang med segmentering uden at det kræver avancerede systemer
- Praktiske eksempler på segmentering i praksis
- Kundecase
Hvordan vi skabte leverandøromsætning direkte i den eksisterende email-database - Overvågningsflow
Overvåger hele databasen og giver grundlag for at identificere de aktive og de inaktive - Konkurrenceflow
Genaktiverer kontakter på vej ud og skaber ny data
- Kundecase
Uanset om du arbejder med retail, e-commerce eller B2B, får du konkrete værktøjer med fra webinaret. Du kan gå direkte hjem og komme i gang med eller løfte din segmentering, så den skaber reel forretningsværdi.
Frister
- Tilmeldingsfrist d. 28. oktober 2025
- Afmeldingsfrist d. 28. oktober 2025
Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv

Tom Brændstrup
Founder & Marketing Automation Specialist
Just MA
Læs mere
Tom Brændstrup er specialist i marketing automation og CRM med 15+ års erfaring i digital marketing og salg.
Som founder af Just MA hjælper han virksomheder med at omsætte data til konkret værdi ved at forbinde segmentering, marketing og salg i CRM-platforme.
Hans tilgang er altid jysk, jordnær og no bullshit, med fokus på at gøre data brugbar i praksis og skabe reel relevans, performance og en stærk bundlinje.
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.