{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Du kan nu tilmelde dig Velfærdens Topmøde 2025 – Vær med, når vi sætter velfærden på dagsordenen op til kommunalvalget 2025
Den 28. oktober inviterer Dansk Erhverv til Velfærdens Topmøde 2025 på Axelborg i København – vores årlige samlingspunkt for debat og dialog om velfærdens udvikling.
Sammen med stærke aktører fra hele velfærdsområdet sætter vi fokus på, hvordan vi i fællesskab kan styrke fremtidens velfærd i kommunerne.
Hvordan kan stærke partnerskaber mellem offentlige og ikke-offentlige velfærdsaktører, samt civilsamfundet, bidrage til at udvikle velfærdstilbuddene lokalt? Og hvordan kan vi styrke kvalitet, gennemsigtighed og borgernes frie valg i mødet med velfærden? – Det sætter vi skarpt fokus på til dette års topmøde.
Dagen byder på inspirerende oplæg, aktuelle debatter og konkrete bud på udviklingen af velfærden. Vi drøfter alt fra ældrepleje, daginstitutioner, dagbehandling til indsatser for udsatte mennesker, bosætningsstrategier, borgernes forventninger og fremtidens velfærd.
Er du ekspert, forsker, praktiker, politiker, en del af civilsamfundet – eller arbejder du med velfærd på tværs af sektorer. Så er Velfærdens Topmøde stedet, hvor idéer mødes, netværk styrkes – og velfærdens retning diskuteres. Kom og vær med, når vi sammen med centrale velfærdsaktører sætter fokus på fremtidens løsninger på velfærdområdet.
Programmet finder du herunder – og der er god grund til at glæde sig.
Vi glæder os til en inspirerende dag med velfærd i fokus!
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.