{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Dansk Erhverv inviterer til opstarten af et nyt netværk for ledere og beslutningstagere, der arbejder i krydsfeltet mellem folkeskole, ungdomsuddannelser og det specialiserede socialområde.
Formålet er at skabe en stærk platform, hvor faglighed, jura og politik mødes – og hvor du får mulighed for at præge udviklingen og dele erfaringer med andre, der arbejder med sociale skoletilbud til børn og unge.
Netværket vil give dig indsigt i rammevilkår, lovgivning og aktuelle reformer – herunder Barnets Lov, kvalitetsaftaler og myndighedssamarbejde. Vi sætter fokus på kvalitet i indsatser, rekruttering, kompetenceudvikling, tilsyn og ansættelsesretlige spørgsmål – med afsæt i din hverdag som leder.
Samtidig er netværket et forum for erfaringsudveksling og samarbejde, hvor vi i fællesskab styrker betingelserne for private og selvejende aktører.
Netværket formes i tæt dialog med deltagerne i opstartsfasen, så du har direkte indflydelse på både temaer, struktur og mødets form.
De første to møder er gratis og åbne – også for ikke-medlemmer.
Deltagelse er for direktør-, chef- og lederniveau af sociale skoletilbud.
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.