;

Hvordan får du dine data til at arbejde for både din forretning – og dine kunder? Til dette eftermiddagsevent inviterer IMPACT Commerce og Dansk Erhverv dig med ind i maskinrummet hos to stærke brands og deres arbejde med data, teknologi og kundeloyalitet. 

Glæd dig til at høre Søstrene Grene fortælle, hvordan de med AI og e-mailautomatisering har skabt hyperpersonaliserede oplevelser – og hvordan en ny CRM-strategi og målrettet brug af 1st party data har løftet livstidsværdien for kunder markant. 

Du kommer også med bag kulisserne hos ILVA, hvor en ny Customer Data Platform (CDP) har været afgørende for at nedbryde datasiloer og skabe mere sammenhængende kunderejser – et platformsprojekt, der allerede efter otte måneder har leveret en ROI på 167% og stadig rummer masser af uforløst potentiale. 

Eventet er gratis og henvender sig til dig, der arbejder med marketing, e-commerce, data og/eller digital strategi – og som søger inspiration til, hvordan man skaber stærke kundeoplevelser, der kan mærkes både i relationen og på bundlinjen.

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 29. august 2025
  • Afmeldingsfrist d. 29. august 2025

Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel

Dansk Erhverv

Frederik Damgaard Andersen

Media & Martech Manager

Søstrene Grene

Mikkel Skov Søgaard

CRM Lead

Søstrene Grene

Kenni Wiltoft Rostgaard

Senior Strategic Consultant

IMPACT Commerce

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.