Spring til indhold

Sådan omsætter Søstrene Grene og ILVA data til resultater

Data og AI er nøglen til relevante kundeoplevelser – men hvordan bliver det til reel værdi for forretningen? Få konkrete indsigter og inspiration fra to stærke cases med ILVA og Søstrene Grene. 
Event
Event

Sådan omsætter Søstrene Grene og ILVA data til resultater

Få pladser tilbage
IMPACT Commerce Søren Frichs Vej 44D 8230 Aarhus
Gem
Indhold

Hvordan får du dine data til at arbejde for både din forretning – og dine kunder? Til dette eftermiddagsevent inviterer IMPACT Commerce og Dansk Erhverv dig med ind i maskinrummet hos to stærke brands og deres arbejde med data, teknologi og kundeloyalitet. 

Glæd dig til at høre Søstrene Grene fortælle, hvordan de med AI og e-mailautomatisering har skabt hyperpersonaliserede oplevelser – og hvordan en ny CRM-strategi og målrettet brug af 1st party data har løftet livstidsværdien for kunder markant. 

Du kommer også med bag kulisserne hos ILVA, hvor en ny Customer Data Platform (CDP) har været afgørende for at nedbryde datasiloer og skabe mere sammenhængende kunderejser – et platformsprojekt, der allerede efter otte måneder har leveret en ROI på 167% og stadig rummer masser af uforløst potentiale. 

Eventet er gratis og henvender sig til dig, der arbejder med marketing, e-commerce, data og/eller digital strategi – og som søger inspiration til, hvordan man skaber stærke kundeoplevelser, der kan mærkes både i relationen og på bundlinjen.

  • 15.00 - 15.20

    Ankomst og registrering - vi byder velkommen med lette forfriskninger

    15.00 - 15.20
  • 15.20 - 15.30

    Velkomst og introduktion

    15.20 - 15.30
    Carsten Rose Lundberg

    Branchedirektør for digital handel

    Dansk Erhverv

  • 15.30 - 16.05

    Søstrene Grene: Fra data til loyalitet

    15.30 - 16.05
    Frederik Damgaard Andersen

    Media & Martech Manager

    Søstrene Grene

    Beskrivelse

    Frederik har over otte års erfaring med digital marketing og martech – bl.a. som specialist hos Dentsu og Head of Marketing hos Ditur. I dag står han i spidsen for den betalte mediestrategi og martech-setup på tværs af 15 markeder hos Søstrene Grene. Han brænder for at kombinere kreativitet, 1st party data og AI til at skabe målbare resultater og stærkere kundeoplevelser.

    Mikkel Skov Søgaard

    CRM Lead

    Søstrene Grene

    Beskrivelse

    Mikkel har været med på hele Søstrene Grenes digitale rejse siden 2019 – fra lanceringen af deres første webshop under corona til i dag, hvor brandet arbejder omnichannel i 13 markeder. Han driver CRM-strategien med fokus på personalisering og 1st party data, og har en central rolle i virksomhedens arbejde med CDP og kundeoplevelser.

  • 16.05 - 16.15

    Kort pause

    16.05 - 16.15
  • 16.15 - 16.40

    ILVA: Fra datasiloer til resultater

    16.15 - 16.40
    Kenni Wiltoft Rostgaard

    Senior Strategic Consultant

    IMPACT Commerce

    Beskrivelse

    Kenni er en af Danmarks førende rådgivere inden for loyalitet, kundedata og personalisering. Han har mange års erfaring med at hjælpe brands som ILVA, Søstrene Grene, Bestseller, B&O og Rosendahl med at skabe stærkere relationer til deres kunder gennem datadrevet strategi, CRM og moderne loyalitetsprogrammer. 

    Kenni står desuden bag Loyalty Whitepaperet, der dykker ned i mekanismerne bag 199 nordiske loyalitetsprogrammer og viser, hvor potentialet virkelig ligger. 

  • 16.40 - 17.00

    Q&A

    16.40 - 17.00
  • 17.00 - 18.00

    Netværk og forfriskninger

    17.00 - 18.00
  • 18.00 - 18.00

    Tak for i dag

    18.00 - 18.00

Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel

Dansk Erhverv

Frederik Damgaard Andersen

Media & Martech Manager

Søstrene Grene

Læs mere

Frederik har over otte års erfaring med digital marketing og martech – bl.a. som specialist hos Dentsu og Head of Marketing hos Ditur. I dag står han i spidsen for den betalte mediestrategi og martech-setup på tværs af 15 markeder hos Søstrene Grene. Han brænder for at kombinere kreativitet, 1st party data og AI til at skabe målbare resultater og stærkere kundeoplevelser.

Mikkel Skov Søgaard

CRM Lead

Søstrene Grene

Læs mere

Mikkel har været med på hele Søstrene Grenes digitale rejse siden 2019 – fra lanceringen af deres første webshop under corona til i dag, hvor brandet arbejder omnichannel i 13 markeder. Han driver CRM-strategien med fokus på personalisering og 1st party data, og har en central rolle i virksomhedens arbejde med CDP og kundeoplevelser.

Kenni Wiltoft Rostgaard

Senior Strategic Consultant

IMPACT Commerce

Læs mere

Kenni er en af Danmarks førende rådgivere inden for loyalitet, kundedata og personalisering. Han har mange års erfaring med at hjælpe brands som ILVA, Søstrene Grene, Bestseller, B&O og Rosendahl med at skabe stærkere relationer til deres kunder gennem datadrevet strategi, CRM og moderne loyalitetsprogrammer. 

Kenni står desuden bag Loyalty Whitepaperet, der dykker ned i mekanismerne bag 199 nordiske loyalitetsprogrammer og viser, hvor potentialet virkelig ligger. 

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.