{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Hvordan får du dine data til at arbejde for både din forretning – og dine kunder? Til dette eftermiddagsevent inviterer IMPACT Commerce og Dansk Erhverv dig med ind i maskinrummet hos to stærke brands og deres arbejde med data, teknologi og kundeloyalitet.
Glæd dig til at høre Søstrene Grene fortælle, hvordan de med AI og e-mailautomatisering har skabt hyperpersonaliserede oplevelser – og hvordan en ny CRM-strategi og målrettet brug af 1st party data har løftet livstidsværdien for kunder markant.
Du kommer også med bag kulisserne hos ILVA, hvor en ny Customer Data Platform (CDP) har været afgørende for at nedbryde datasiloer og skabe mere sammenhængende kunderejser – et platformsprojekt, der allerede efter otte måneder har leveret en ROI på 167 % og stadig rummer masser af uforløst potentiale.
Eventet er gratis og henvender sig til dig, der arbejder med marketing, e-commerce, data og/eller digital strategi – og som søger inspiration til, hvordan man skaber stærke kundeoplevelser, der kan mærkes både i relationen og på bundlinjen.
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
Media & Martech Manager
Søstrene Grene
CRM Lead
Søstrene Grene
Senior Strategic Consultant
IMPACT Commerce
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.