Sådan omsætter Søstrene Grene og ILVA data til resultater
Sådan omsætter Søstrene Grene og ILVA data til resultater
Hvordan får du dine data til at arbejde for både din forretning – og dine kunder? Til dette eftermiddagsevent inviterer IMPACT Commerce og Dansk Erhverv dig med ind i maskinrummet hos to stærke brands og deres arbejde med data, teknologi og kundeloyalitet.
Glæd dig til at høre Søstrene Grene fortælle, hvordan de med AI og e-mailautomatisering har skabt hyperpersonaliserede oplevelser – og hvordan en ny CRM-strategi og målrettet brug af 1st party data har løftet livstidsværdien for kunder markant.
Du kommer også med bag kulisserne hos ILVA, hvor en ny Customer Data Platform (CDP) har været afgørende for at nedbryde datasiloer og skabe mere sammenhængende kunderejser – et platformsprojekt, der allerede efter otte måneder har leveret en ROI på 167 % og stadig rummer masser af uforløst potentiale.
Eventet er gratis og henvender sig til dig, der arbejder med marketing, e-commerce, data og/eller digital strategi – og som søger inspiration til, hvordan man skaber stærke kundeoplevelser, der kan mærkes både i relationen og på bundlinjen.
-
15.00 - 15.20
Ankomst og registrering - vi byder velkommen med lette forfriskninger
15.00 - 15.20 -
15.20 - 15.30
Velkomst og introduktion
15.20 - 15.30Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
-
15.30 - 16.05
Søstrene Grene: Fra data til loyalitet
15.30 - 16.05Frederik Damgaard Andersen
Media & Martech Manager
Søstrene Grene
Beskrivelse
Frederik har over otte års erfaring med digital marketing og martech – bl.a. som specialist hos Dentsu og Head of Marketing hos Ditur. I dag står han i spidsen for den betalte mediestrategi og martech-setup på tværs af 15 markeder hos Søstrene Grene. Han brænder for at kombinere kreativitet, 1st party data og AI til at skabe målbare resultater og stærkere kundeoplevelser.
Mikkel Skov Søgaard
CRM Lead
Søstrene Grene
Beskrivelse
Mikkel har været med på hele Søstrene Grenes digitale rejse siden 2019 – fra lanceringen af deres første webshop under corona til i dag, hvor brandet arbejder omnichannel i 13 markeder. Han driver CRM-strategien med fokus på personalisering og 1st party data, og har en central rolle i virksomhedens arbejde med CDP og kundeoplevelser.
-
16.05 - 16.15
Kort pause
16.05 - 16.15 -
16.15 - 16.40
ILVA: Fra datasiloer til resultater
16.15 - 16.40Kenni Wiltoft Rostgaard
Senior Strategic Consultant
IMPACT Commerce
Beskrivelse
Kenni er en af Danmarks førende rådgivere inden for loyalitet, kundedata og personalisering. Han har mange års erfaring med at hjælpe brands som ILVA, Søstrene Grene, Bestseller, B&O og Rosendahl med at skabe stærkere relationer til deres kunder gennem datadrevet strategi, CRM og moderne loyalitetsprogrammer.
Kenni står desuden bag Loyalty Whitepaperet, der dykker ned i mekanismerne bag 199 nordiske loyalitetsprogrammer og viser, hvor potentialet virkelig ligger.
-
16.40 - 17.00
Q&A
16.40 - 17.00 -
17.00 - 18.00
Netværk og forfriskninger
17.00 - 18.00 -
18.00 - 18.00
Tak for i dag
18.00 - 18.00
Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv

Frederik Damgaard Andersen
Media & Martech Manager
Søstrene Grene
Læs mere
Frederik har over otte års erfaring med digital marketing og martech – bl.a. som specialist hos Dentsu og Head of Marketing hos Ditur. I dag står han i spidsen for den betalte mediestrategi og martech-setup på tværs af 15 markeder hos Søstrene Grene. Han brænder for at kombinere kreativitet, 1st party data og AI til at skabe målbare resultater og stærkere kundeoplevelser.

Mikkel Skov Søgaard
CRM Lead
Søstrene Grene
Læs mere
Mikkel har været med på hele Søstrene Grenes digitale rejse siden 2019 – fra lanceringen af deres første webshop under corona til i dag, hvor brandet arbejder omnichannel i 13 markeder. Han driver CRM-strategien med fokus på personalisering og 1st party data, og har en central rolle i virksomhedens arbejde med CDP og kundeoplevelser.

Kenni Wiltoft Rostgaard
Senior Strategic Consultant
IMPACT Commerce
Læs mere
Kenni er en af Danmarks førende rådgivere inden for loyalitet, kundedata og personalisering. Han har mange års erfaring med at hjælpe brands som ILVA, Søstrene Grene, Bestseller, B&O og Rosendahl med at skabe stærkere relationer til deres kunder gennem datadrevet strategi, CRM og moderne loyalitetsprogrammer.
Kenni står desuden bag Loyalty Whitepaperet, der dykker ned i mekanismerne bag 199 nordiske loyalitetsprogrammer og viser, hvor potentialet virkelig ligger.
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.