Spring til indhold

Håndtering og forebyggelse af kundekonflikter – sådan gør du

Flere og flere oplever desværre konflikter og grænseoverskridende adfærd fra kunder, gæster og passagerer i arbejdet. Kom med, når vi på webinaret stiller skarpt på, hvordan man kan forebygge og håndtere konflikterne i hverdagen.
Event
Webinar

Håndtering og forebyggelse af kundekonflikter – sådan gør du

Online
  • Medlemmer
    0 kr.
  • Ikke-medlemmer
    0 kr.
Ekskl. moms
Gem
Indhold

På webinaret giver konfliktrådgiver Jesper Bastholm Munk fra Center for Konfliktløsning en række konkrete og handlingsrettede råd til, hvordan I kan forebygge og håndtere kundekonflikter i jeres hverdag. 

I kan bruge tips og råd fra webinaret på tværs af brancher og erfaringer - det gælder både det fysiske og det virtuelle møde med kunder.

Webinaret tager afsæt i kampagnen ”Få hjælp til at håndtere kundekonflikter”. Dansk Erhverv har i regi af Branchefællesskaberne for Handel, Kontor, Finans være med til at udvikle kampagnen.  

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 19. januar 2026
  • Afmeldingsfrist d. 19. januar 2026

Oplægsholdere

Pernille Taarup

Fagchef for HR og Ledelse

Dansk Erhverv

Jesper Bastholm Munk

Konfliktrådgiver

Center for Konfliktløsning

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.