Håndtering og forebyggelse af kundekonflikter – sådan gør du
Håndtering og forebyggelse af kundekonflikter – sådan gør du
På webinaret giver konfliktrådgiver Jesper Bastholm Munk fra Center for Konfliktløsning en række konkrete og handlingsrettede råd til, hvordan I kan forebygge og håndtere kundekonflikter i jeres hverdag.
I kan bruge tips og råd fra webinaret på tværs af brancher og erfaringer - det gælder både det fysiske og det virtuelle møde med kunder.
Webinaret tager afsæt i kampagnen ”Få hjælp til at håndtere kundekonflikter”. Dansk Erhverv har i regi af Branchefællesskaberne for Handel, Kontor, Finans være med til at udvikle kampagnen.
Frister
- Tilmeldingsfrist d. 19. januar 2026
- Afmeldingsfrist d. 19. januar 2026
Oplægsholdere
Pernille Taarup
Fagchef for HR og Ledelse
Dansk Erhverv
Jesper Bastholm Munk
Konfliktrådgiver
Center for Konfliktløsning
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.