{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Oplever du besværlige fødevareregler? Så hører vi gerne fra dig. Dansk Erhverv skal komme med forslag til, hvordan regeringen regelforenkler og fjerner administrativt bøvl i fødevarebranchen.
Arbejder du i fødevarebranchen, f.eks. engros- eller detailhandlen, forarbejdningsindustrien, procesindustrien eller inden for fødevareproduktion? Oplever du regler, der begrænser dit og dine kollegaers arbejde – som måske pålægger virksomheden unødige omkostninger? Regler, som er svære at forstå, bøvlede at efterleve og som ikke giver mening i praksis? Og oplever du udfordringer, f.eks. når du skal udføre administrative opgaver som indberetninger, registreringer mv.? Så vil Dansk Erhverv gerne høre fra dig.
Dansk Erhverv skal i løbet af efteråret 2017 komme med forslag til, hvordan regeringen regelforenkler og fjerner administrativt bøvl i fødevarebranchen.
Virksomhedsforum, regeringens rådgivende organ for enklere regler, har nedsat en arbejdsgruppe, der skal komme med forslag til regelforenklinger og fjernelse af administrativt bøvl for fødevarebranchen i Danmark. Arbejdsgruppen består af Dansk Erhverv, Dansk Industri, Landbrug & Fødevarer samt LO repræsenteret af 3F og NNF. Det eller de forslag, som du sender til os, skal handle om, hvordan administrativt bøvl og bureaukrati kan reduceres, og hvordan regler kan forenkles, så det bliver billigere og lettere at drive virksomhed.
Kan Virksomhedsforum støtte forslaget, bliver det sendt videre til regeringen. Regeringen skal derefter behandle forslagene efter følg-eller-forklar-princippet, dvs. at regeringen enten skal gennemføre forslaget eller forklare, hvorfor det ikke gennemføres. Virksomhedsforum arbejder for at gøre det enklere at drive virksomhed i Danmark og fungerer som uafhængigt, rådgivende organ for regeringens arbejde med at lette erhvervslivets omkostninger.
Deadline for indsendelse af forslag om forbedringer til arbejdsgruppen er fredag den 1. december 2017.
Har du brug for at drøfte udfordringer og muligheder, så det kan indgå i Dansk Erhvervs arbejde for bedre vilkår i fødevarebranchen, så kontakt Jeppe Rønnebæk Kongsbak, politisk konsulent i Dansk Erhverv.