{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Byggeriet af tunnelen mellem Rødby og Femern er stærkt forsinket, men nu tyder meget på, at forsinkelsen mindske lidt.
Dansk Erhverv | TRANSPORT & LOGISTIK - 27. februar 2018
Indtil nu har den revurderede plan været at starte byggeriet i sommeren 2020, men hvis alt går vel vil det blive rykket til foråret 2019.
Denne positive vurderingen kommer fra formanden for Femernbælt Development, og borgmester på Lolland, Holger Schou Rasmussen (S) samt Venstres trafikordfører Kristian Pihl Lorentzen (V).
Vurderingen bygger på, at den retssag, der forventes mod projektet i den tyske Forbunds-forvaltningsdomstol, ikke formodes at få opsættende virkning. Dermed vil der man være fri til at sætte byggeriet i gang.
Kristian Pihl Lorentzen har udtalt til Ritzau, at tyskernes grundighed i godkendelsesprocessen har været med til at forebygge, at en retssag kan få opsættende virkning.
Hvis byggeriet starter i 2019 vil det samtidig betyde, at det muligvis bliver billigere, end hvis byggeriet først starter i 2020. Dette skyldes at entreprenørerne har betinget sig, at deres tilbud, som de oprindeligt gav, står ved magt til slutningen af 2019.
Hvis byggeriet først starter i 2020, skal der forhandles en ny pris. Skal der forhandles ny pris, skal den også dække for blandt andet stigende lønninger og inflation.