{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Danske virksomheder er skarpe på e-handel og til at møde kundernes grundlæggende ønske om produktudbud, bekvemmelighed og pris. Fremtidig succes afhænger derfor af andre faktorer.
Retail2021, 11. juni 2019 - af Birgitte Vinding, freelance journalist
”Hvis man skal differentiere sig i det her game, så skal man bevæge sig væk fra køb alene. Man skal i stedet tilbyde lækre købsoplevelser”. Sådan lyder vurderingen fra Troels Riisbrich Underlien, partner i Vertica.
”Giv kunderne noget ekstra. En wauw-oplevelse. En spændende rejse. En grund til at tænke, at her vil de gerne handle igen”.
Mulighederne er uendelige, mener han.
”Hvis man som retailer både har en fysisk og en digital butik, så har man allerede et forspring til at skabe unikke købsoplevelser”, siger Troels Riisbrich Underlien.
Han vil på konferencen Retail2021 præsentere en række konkrete og inspirerende eksempler på best practice; hvordan særligt udenlandske virksomheder formår at skabe overraskende købsoplevelser.
E-handel i fremtiden
Det er svært at spå om den digitale fremtid – og så alligevel ikke. Ifølge Troels Riisbrich Underlien ligger mindst to ting helt fast:
”Vi vil fremover betragte det som en selvfølgelighed at kunne e-handle alle steder og på alle tidspunkter. Netop derfor vil vi opleve en anden selvfølgelighed: At kunderne forventer mere end blot et køb”, fastslår han.
”Sandheden er blot, at det er et svært game, for alle optimerer, og konkurrencen er hård – også i forhold til udenlandske virksomheder. Derfor er det bedste, du kan gøre for din virksomhed at sikre en tydelig digital vision. Dernæst skal du gøre dig klart, hvilke trin der skal til for at nå visionen, og være klar på konstant at revurdere næste trin”.
Troels Riisbrich Underlien mærker frustration hos en del virksomheder over, at de digitalt ikke kommer i mål.
”Jeg kan ikke understrege det kraftigt nok: Målet flytter sig konstant, og vi når aldrig frem til det. Det vigtige er derfor ikke fornemmelsen af at komme i mål – det vigtige er, at man som virksomhed konstant holder sig i bevægelse mod visionen”.
Spørg kunderne
Og så er der dem, det hele handler om:
”Det er måske en floskel, men alligevel er der mange, der i en digital verden glemmer at spørge kunderne om, hvad de vil have. Efterlyser kunden hjælp til at finde den rette skjorte eller til at matche farverne i stuen? Når vi kender kundens behov, så kan vi gå i gang med at tilrettelægge den oplevelse, der giver dem noget ekstra. Det er den, der sikrer, at fremtidens kunde kommer tilbage, og som dermed skaber langsigtet værdi for virksomheden”.