{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
21. november 2019
Hvad skal man skrive i sin permissiontekst?
Flere medlemmer har spurgt, om det er nødvendigt at skrive i sin permissiontekst, at kunden giver samtykke til at få en mail eller en notifikation, hvis han eller hun forlader sin kurv, inden handlen er helt gennemført.
I skal se på, hvad kunderne har sagt ja til, da kunden accepterede at få elektronisk markedsføring fra jer. Hvis det, kunden har lagt i kurven, falder inden for de varekategorier, der er nævnt i samtykketeksten, og kurven bliver sendt med den kommunikationsform, som er aftalt, så behøver I ikke at skrive noget specifikt om ”tabt kurv” i jeres permissiontekst.
Altså hvis en kunde fx har givet samtykke til markedsføring pr. mail om beklædning og andet inden for virksomhedens varesortiment, så kan I sende en tabt kurv mail, hvis kunden fx efterlader en jakke i kurven.