{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Dansk Erhverv finder det positivt, at de nordiske forbrugerombudsmænd indleder et nyt samarbejde, som skal styrke håndhævelsen inden for blandt andet grøn markedsføring, forbrugerkredit og skjult markedsføring.
Dansk Erhverv | E-handel - 18. september 2019
De nordiske forbrugerombudsmænd vil i de kommende år have fokus på at sikre troværdigheden i den grønne markedsføring, fordi flere virksomheder i stigende grad anvender påstande om bæredygtighed og miljøvenlighed i markedsføringen af deres produkter.
I Dansk Erhverv vil vi gerne sikre, at vores medlemmer har et godt kendskab til reglerne for markedsføring. Det gælder også, når det kommer til anvendelse af udsagn om etik, miljøvenlige eller bæredygtighed.
Kursus i miljø og etik
Derfor afvikler Dansk Erhverv sammen med LIGA Advokater til november kurset ”Miljø og etik i markedsføringen – hvor går grænsen?”.
Hvis du tidligere har været i tvivl, om dette kursus er relevant for dig, så håber vi, at udmeldingen fra de nordiske forbrugerombudsmænd i dag har overbevist dig om, at emnet er værd at prioritere.
Vi glæder os til at se dig, og for medlemmer af Dansk Erhverv opkræves der ikke betaling for deltagelse i kurset. Tilmeld dig her: