{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Klimapartnerskabet for landtransport er godt i gang. Det kommer dog til at kræve et langt, sejt træk, hvis vi skal nå i mål med målsætningen om at nedsætte CO2-udslippet med 70 pct. i 2030.
Dansk Erhverv | Transport - 29. januar 2020
Klimapartnerskabet for landtransport er godt i gang. Partnerskabet har allerede lagt rum til mange inspirerende diskussioner og nået godt rundt i transportverdenens mange krinkelkroge.
Én ting ligger dog fast: Vi når ikke i mål med målsætningen om at nedsætte CO2-udslippet fra transportsektoren med 70 pct. i 2030, målt i forhold til 1990, uden andre drivmidler til vores køretøjer. Det ligger også fast, at der pt. ikke er én, men flere kandidater til fremtidens drivmiddel, og at bæredygtige drivmidler i tilstrækkelige mængder og til en konkurrencedygtig pris ikke ligger lige om hjørnet.
Det er en del af transportbranchens DNA at optimere og effektivisere, hvilket der både er penge og klima i. Derfor har vi været i gang med indsatsen i mange år, men det kommer til at kræve et langt, sejt træk med sektor, myndigheder og ikke mindst kunder i fællesskab, hvis vi skal nå i mål med målsætningen.