{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
02. november 2020
Dennis Drejer, adm. direktør for Rito, endte med at befinde sig i en sand guldregn for halvandet år siden, da E-handelsprisen 2019 løb af stablen. Netbutikken Rito, som sælger hobbyartikler og garn, endte med at gå hjem med hele to priser: Guldvinderen og Bedste B2C-virksomhed med online omsætning under 50 mio. kr.
Dennis Drejer, adm. direktør for Rito, endte med at befinde sig i en sand guldregn for halvandet år siden, da E-handelsprisen 2019 løb af stablen. Netbutikken Rito, som sælger hobbyartikler og garn, endte med at gå hjem med hele to priser: Guldvinderen og Bedste B2C-virksomhed med online omsætning under 50 mio. kr.
”Det var så fedt. Den største anerkendelse vi kunne få – vi havde slet ikke set den komme. Vi var nomineret til to priser. Den første vandt vi ikke, og den anden troede vi ikke, vi kunne vinde. Men den vandt vi så! Alle medarbejderne hoppede op fra stolene og råbte i begejstring. Det var jo fantastisk,” siger Dennis Drejer om sejren.
Han uddyber, at sejren var en længeventet optur for virksomheden – og siden har Rito oplevet en del fremgang over det seneste år.
”At vinde Guldprisen blev startskuddet til en række sejre for vores virksomhed. Vi havde haft en hård periode med underskud. Men så vandt vi to E-handelspriser, så en Gazelle-pris, og vi endte med at lukke med et positivt regnskabsår. Et år senere vinder vi endnu en Gazelle. Så det er fedt endelig at kunne høste frugterne af hårdt arbejde.”
Det er bestemt ikke ringe at have et par priser koblet til sin virksomhed, siger Dennis Drejer. Det kan nemt tiltrække den gode slags opmærksomhed – også selvom et Folketingsvalg kom i vejen for massiv pressedækning på selve dagen.
”Man skal ikke undervurdere, hvor meget det gør, når man f.eks. skal ansætte nye medarbejdere, at man har modtaget priser. Nogle kan tænke, at det måske bare er en ’intern hæder’ i virksomheden, men hvis man formår at bruge det rigtigt, så batter det altså noget.”