{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
23. april 2021
Efter genåbningsaftalen i marts blev der nedsat en hurtigt-arbejdende ekspertgruppe, som skulle komme med anbefalinger i forhold til at samle mange mennesker ved større arrangementer. Disse er netop kommet. Konkret foreslår ekspertgruppen syv ordninger for afholdelse af større arrangementer og forsamlinger, der kan opdeles i to faser. Som et bærende princip opdeles publikum i sektioner af varierende størrelse og med et loft for det samlede antal på 10.000 mennesker.
Klarhed for den videre proces
Anbefalingerne kommer efter Dansk Erhvervs vurdering meget sent. Der er teknisk gennemgang af ekspertgruppens anbefalinger for partierne på mandag den 26. april, og det er efter Dansk Erhvervs opfattelse afgørende at forhandlingerne ikke trækker ud, så arrangørerne kan få et endeligt svar.
”Nu er mulighederne blevet drøftet i ekspertgruppen, og nu skal der handles. Virksomheder og organisationer der lever af at samle mange mennesker, har allerede tabt meget forretning i det sidste år. Vi skylder dem et hurtigt svar på, hvad der kommer til at gælde. Det er eksempelvis vigtigt at få konfirmeret, at arrangementer der ligger efter faseplanen, kan regne med, at når vaccineplanen er fulgt og gennemført, så er vi tilbage på normalen.” siger Lars Ramme Nielsen, chef for turisme og oplevelsesøkonomi i Dansk Erhverv og påpeger, at der er behov for en konkret plan for det videre forløb.
”Ekspertgruppen foreslår en fasemodel for genåbningen af større arrangementer og forsamlinger, der inddeles i to faser. Et vigtigt pejlemærke for, hvornår der kan ske lempelser i de foreslåede ordninger, er, når alle borgere over 50 år, der ønsker det, er vaccineret først gang. Det forventes, at når samtlige over 16 år har fået tilbudt vaccination, vil alle ordninger som udgangspunkt kunne ophæves i takt med den øvrige genåbning i det danske samfund. Samlet set så hænger faseplanen i rapporten sammen med vaccineudrulningen, som det er helt afgørende kører,” siger Lars Ramme Nielsen.