{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
23. marts 2021
En række virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder har knoklet for at indtaste oplysninger i Politiets kameraregister - PolCam, i den tro, at der var en pligt til at have indtastet oplysninger om kameraovervåning af områder med almindelig færdsel inden d. 29. marts 2021. Der forelå ikke en sådan pligt - der var og er ikke hjemmel.
Siden Rigspolitiet d. 23. februar 2021 meldte ud, at kameraregisteret ville træde i kraft d. 15. marts, med 14 dages frist til at indtaste oplysninger, har Dansk Erhverv gentagne gange rettet henvendelse til såvel Rigspolitiet, som Justitsministeriet, for at få dem til at trække kravet om registrering tilbage, idet der ikke var hjemmel.
Politiet har nu meldt ud, tre uger efter udmeldingen om at registrere fra d. 15. marts 2021, at pligten til at registrere er udskudt til senere på året.
Det er dybt bekymrende, at Politiet – igen – pålægger virksomheder byrder, som der ikke er hjemmel til, og det svækker i den grad tilliden til Politiet.
Dansk Erhvervs håb er, at Politiet og Justitsministeriet nu vil bruge tiden på at forbedre systemet - gerne i dialog med Dansk Erhverv - og vil fastsætte en rimelig frist, til at få indtastet oplysninger - fx 31. december 2021. Og sidst, men ikke mindst, at det sikres, at der er hjemmel, inden nye datoer meldes ud.