Gemt

Kan psykologi øge din konvertering?

10. november 2021

Hvordan påvirker en anden kundes valg af sandaler dit køb? Det og meget mere kan du blive klogere på, når Jakob Rachmanski, specialist i adfærdspsykolog, dykker ned i psykolog og konvertering.

Alle skridt du tager for at gøre din kundes visit vedrørende og vedvarende starter med at forstå, hvordan vi som mennesker oplever og træffer beslutninger.
Som kunde (og menneske) træder vi nogle gange ved siden af terrænet. Vi gør det systematisk i bestemte situationer i mødet med bestemt indhold – både på nettet og i den fysiske verden. Og den adfærd kan forudsiges. Adfærdspsykologien har længe dokumenteret, hvordan små effektive ændringer kan skabe mere “hjernevenlighed”, som påvirker dine kunder til at købe. 

I Raptor Services er adfærdspsykologi en bærende klods for hele fundamentet. Derfor inviterer vi Jakob Rachmanski, specialist i adfærdspsykologi, på scenen til et kig bag den knap så rationelle forbruger: Hvorfor virker psykologiske triggere på os? Og hvordan kan du personalisere og præsentere dine produkter, så du opnår højere konverteringsrater i din online-forretning?

Kontakt

Digital Handel

Carsten Rose Lundberg

Branchedirektør for digital handel
Medarbejderprofil