{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
05. oktober 2021
Plastsamarbejdet tilbyder:
Regeringen og detailsektoren har lanceret et plastsamarbejde, der bl.a. arbejder for, at plastemballage skal kunne genbruges eller genanvendes i 2025, og at emballager skal bestå af mere genanvendt plast. Alle virksomheder i detailsektoren inviteres til at deltage i samarbejdet.
I 2025 skal virksomheder betale for affaldsbehandlingen af deres markedsførte emballager og her slipper de miljøvenlige billigere. Via plastsamarbejdet arbejder Dansk Erhverv med at forberede omstillingen, og der er potentielt mange penge at spare, hvis man som virksomhed omstiller sig til den miljøgraduering, som vi ved kommer med producentansvaret. For at sikre fremdrift i arbejdet og inddragelse af aktørerne på området, er der oprettet et sekretariat for sektorsamarbejdet hos Dansk Erhverv.
Alle virksomheder i detailsektoren kan deltage i samarbejdet - uanset størrelse og uanset hvilket led i værdikæden, de tilhører. Samarbejdet er relevant for både:
Som deltagende medlem i partnerskabet vil man få viden om, hvordan man: Designer, indkøber eller producerer plastemballager, så de lever op til producentansvarets fremtidige krav.
Man vil som deltagende virksomhed inviteres til en række workshops og modtage en kommunikations-pakke med samarbejdets logo.
Tilmeld din virksomhed her på Miljøministeriets tilmeldingsportal.
Læs mere på Dansk Erhvervs hjemmeside her.
I videoen nedenfor fortæller styregruppen for samarbejdet, hvorfor man som virksomhed bør melde sig til.