{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
25. maj 2022
Med forvaltningen har vi drøftet kommunens egen beregning af omkostninger ved levering af egne plejeboligtilbud. Og her vil Dansk Erhverv gerne rose forvaltningen for åbenhed og den gode tone, der har præget møderne.
”Når en erhvervsorganisation banker på døren til en kommune og beder om at få indsigt i tal, så er der ligesom lagt i kakkelovnen til et slagsmål, og derfor er økonomi et følsomt emne. Men Ældre- og Handicapforvaltningen mødte os med ønsket om at gøre det rigtige i forhold til gældende regler. Det var en afvæbnende tilgang til løsningsorienteret dialog mellem kommune og ikke-kommunale leverandører af friplejeboliger,” siger Morten Jung, markedschef i Dansk Erhverv.
Dialogen har medført, at Odense Kommune har hævet taksterne for levering af plejeboligtilbud, så de i højere grad afspejler det reelle omkostnings- og serviceniveau.
”Stor tak til Ældre- og Handicapforvaltningen i Odense Kommune for jeres imødekommenhed. I sidste ende er vores opgave den samme – den bedst tænkelige pleje af kommunens ældre,” siger Morten Jung, som håber, at endnu flere kommuner vil indgå i en tilsvarende positiv dialog.