{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
22. august 2023
Sælger din virksomhed varer eller tjenesteydelser til forbrugere kan på webinaret Hør om de seneste afgørelser fra Forbrugerklagenævnet blive opdateret på seneste nyt fra forbrugerretten.
Webinaret henvender sig særligt til kundeservicemedarbejdere og klageansvarlige i detailhandlen, og der vil være mulighed for at stille konkrete spørgsmål til underviserne via webinarets chatfunktion.
Webinaret finder sted den 11. december 2023. Du finder webinaret her.
Hvis din virksomheds identitet skiller sig ud fra andre virksomheders, bør du tilmelde dig Dit varemærke er guld værd – lær hvordan du skal beskytte det. På kurset får du en nem mulighed for at blive klogere på varemærkerettens kringelkroge, samt få eksperternes råd til etablering, kommercialisering og håndhævelse af varemærkerettigheder.
På kurset kan du møde Nina Ringen, advokat med speciale i immaterielle rettigheder, og Torben Engholm Kristensen, juridisk specialkonsulent hos Patent- og Varemærkestyrelsen.
Kurset finder sted den 6. oktober 2023. Du finder kurset her.
Derudover kan du f.eks. få overblik over de komplicerede prismarkedsføringsregler på webinaret Få styr på reglerne for prismarkedsføringer, der henvender sig til dem, som arbejder med marketing, ejere/ledere samt jurister, der rådgiver på området.
På webinaret gennemgås både de lovændringer, der trådte i kraft den 28. maj 2022, og alle de dele af reglerne, der fortsætter. På den måde får du det samlede overblik over reglerne og kan sikre, at din prismarkedsføring er i orden. Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviserne, og der vil blive vist konkrete eksempler på, hvad du må og ikke må.
Webinaret afholdes den 10. oktober 2023. Du finder webinaret her.
Du finder disse og mange flere erhvervsjuridiske arrangementer på Dansk Erhvervs hjemmeside, Events og kruser i Dansk Erhverv.