{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
23. marts 2023
Hvem skal vinde prisen for Årets nye E-handelsvirksomhed? Hvilken virksomhed har lavet Bedste E-handelscase? Hvem skal løbe med Guldprisen 2023?
De spørgsmål kom vi lidt tættere på at kunne besvare torsdag, hvor deltagerne af indstillingsudvalgene mødtes hos PostNord for at finde finalisterne til E-handelsprisen 2023.
Missionen for deltagerne var klar: Kog de tyve virksomheder i hver kategori ned til fem finalister pr. kategori.
Det lyder som en simpel opgave, men det var det – vanen tro – langt fra. Niveauet hos de tilbageværende virksomheder er nemlig tårnhøjt, og det gør det svært at vælge nogen fra. Det forklarer Pia Rosenbech fra Shelfless by Bring, som sidder med i to indstillingsudvalg:
”Virksomhederne har virkelig gjort noget ud af deres tosiderspræsentation, og de har også gjort det på forskellige måder. Når de samtidig bare er vildt dygtige, så gør det rigtig svært at finde dem, der ikke skal videre”
Hun bliver bakket op af Heidi Ahlefeldt-Laurvig fra CS Media:
”Vi sidder også med forskellige kompetencer i udvalgene, så vi kommer vidt omkring. Det gør det kun endnu mere interessant og svært at vælge mellem de mange dygtige virksomheder.”
Når finalisterne har fået besked, kan du se dem alle her
Ingen badebillet
Den respons glæder E-handelsdirektør Niels Ralund, der fulgte diskussionerne på sidelinjen:
”E-handelsprisen får hvert år får større og større betydning. De indstillede virksomheder gør virkelig noget ud af deres præsentationer, og jeg må også bare rose deltagerne i indstillingsudvalgene – de er forberedte, de er engagerede og de er ihærdige. Alt fra regnskaber til marketing og strategi bliver debatteret og diskuteret, så der er absolut ingen virksomheder, som kommer i finalen på en badebillet. Det er fedt at opleve!”
Finalisterne bliver i løbet af de kommende dage ringet op og overbragt de gode nyheder om, at de er gået videre til jurydagen. Den løber af stablen d. 3. maj på Børsen, hvor finalisterne får ca. 20 minutter til at overbevise juryen om, hvorfor det netop er dem, der skal vinde en E-handelspris.