Gemt

Lær af de bedste: Danmarks skarpeste B2B-hjerner deler guldkorn ud på stor konference

10. januar 2024

Skal 2024 være året, hvor du løfter din digitale B2B indsats til nye højder? Så har vi et godt tilbud til dig. 



Den 14. marts slår vi nemlig dørene op til en rendyrket B2B-konference, og vi har simpelthen overtalt alle finalisterne fra de to B2B-kategorier til E-handelsprisen 2023 til at præsentere deres løsninger, gode råd og generelle staldtips. 

Det er – hvis vi selv skal sige det – et supergodt program og en unik mulighed for at lære af og blive inspireret af de allerdygtigste digitale B2B-hjerner, som dette yndige land kan byde på.  

Lær af de bedste 
Du kan blandt andet høre oplæg fra Damstahl og blive klogere den digitale transformation, der resulterede i tre e-handelspriser inkl. årets Guldpris i 2023. Damstahl vil uddybe deres initiativer, herunder etableringen af eget digitalt bureau, samt udviklingen af digitale løsninger, der understøtter deres kunder på deres bæredygtighedsrejse. 

Du kan også blive klogere på, hvordan Solar har arbejdet med sourcing og services. Solar vil desuden fortælle om områder som globalisering af eCommerce løsningen, digitalisering af services samt deres fokus på UX og brugerinddragelse. 

Du kan også få et unikt indblik i, hvordan og hvorfor Dinex de seneste år har fulgt en meget ambitiøs digital strategi, der har betydet, at de e-commerce salget i dag nu udgør 70% af det samlede salg. 

Udover disse skarpe virksomheder kan du også glæde dig til oplæg fra Brdr. Dahl, Nornorm, 24slides, Carl Ras, Visma Dinero og Oluf Brønnum & Co. De vil handle om alt fra AI, bæredygtighed og brugerinddragelse til skalering, cirkulære forretningsmodeller, personalisering og organisatorisk forankring og meget mere. 

Ingen forretning uden e-handel 
”Jo, jo, men er det nu nødvendigt med digitalt salg for en B2B’er som os – kan kunden ikke bare ringe eller maile til os?” Spørger du måske.  

Svaret er nej.  

Har du brug for uddybning, skal du kigge i vores B2B E-handelsanalyse for 1. halvår 2023. Den viser nemlig, at nettet er stadig indkøbernes foretrukne indkøbskanal – faktisk ganske suverænt, for 6 ud af 10 erhvervskøb sker online. Analysen viser også, at hver fjerde B2B-indkøber har et månedligt budget på mere end 100.000 kroner. For et år siden var det blot hver femte, der havde det. Der er også et ganske stærkt flertal af indkøbere, som forventer at skrue yderligere op for forbruget online det kommende år. 

Du skal med andre ord lede længe, hvis du skal finde undskyldninger for ikke at prioritere dit digitale B2B-salg. 

Der er til gengæld masser af grunde til at booke din billet til B2B E-handelskonferencen den 14. marts – vi ses! 

Kontakt

Digital Handel

Andreas Børresen

Chefkonsulent
Kommunikation & Presse

Søren Willemoes Poulsen

Kommunikationskonsulent