{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
15. oktober 2024
I løbet af de kommende år får forbrugerne en udvidet ret til at få ødelagte produkter repareret med det det såkaldte ”Right to repair”-direktiv, og virksomhederne skal samtidig gøre mere for at oplyse om de produkter, der har en garanti, der rækker udover den lovpligtige reklamationsret. Derudover skal købeloven ændres, så forbrugere kan få forlænget deres reklamationsret, hvis de vælger en reparation fremfor en ombytning, hvis produktet går i stykker.
De nye regelsæt har alle som mål, at det skal være lettere for forbrugerne at træffe grønne valg, når de køber varer og tjenester. Ydermere skal forbrugerne kunne stole på de grønne anprisninger, som i stigende grad fylder i virksomhedernes markedsføring. Men er de nye regler nok til at forbrugerne vælger de grønne løsninger, eller skal der mere til og i givet fald hvad? Spiller prisen, når alt kommer til alt en større rolle end de grønne egenskaber, når forbrugerne vælger produkter? Og hvilke barrierer opleves der hos forbrugerne og virksomhederne, som vanskeliggør den grønne omstilling af danskernes forbrug? De spørgsmål stiller vi til såvel politikere, virksomheder og forbrugerrepræsentanter i paneldebatten på topmødet.
Skynd dig at melde dig til
Topmødet finder sted i Dansk Arkitektur Center torsdag den 7. november fra kl. 9.00-13.00, og du kan melde dig til via linket nedenfor.